úterý 5. února 2019

Erika ... Jak předat lístky do divadla babičce




Dnes mám svůj první článek jako členka DT Paper Garden a přiznávám, jsem nervózní. Co Vám mám ukázat jako první? No a co třeba nějakou tu svou papírovou lásku na první pohled ...

Zamilovala jsem do kolekce papírů 7th Heaven od Mintay. Tu jsem si pořídila v obou velikostech a nejprve jí zamýšlela pro své baby projekty. Kolekce je ale tak úžasná, že ji můžete použít na cokoli.Kromě jiných projektů z ní vytvořených bych Vám dnes ráda ukázala variantu dárkové obálky.  



Dárková obálka má rozměry 9,5 x 21 cm, na výšku má 1 cm.  Uvnitř ní najdete prostor pro vložení lístků i místo na vlastní přání. Obálku jsem doplnila o stužku tak, aby šla zavázat na mašli. Protože ta by přeci neměla chybět na žádném dárku, že?





















Na vrchní stranu jsem použila kombinaci 2 vzorů a do středu jsem si připravila kompozici ze stužky, chipboardu „use your wings“, pár ladících výřezů a samozřejmě z několika kvítků.  Ve vnitřní části najdete kromě chipboardu „všechno nejlepší“ i několik motýlků a kvítků, které jsem z kolekce vystříhala. Kombinovala jsem přitom obě velikosti, tedy 12x12 i 6x6. Krásně si tak můžete vyhrát s jednotlivými obrázky a jejich kombinacemi. Baví mě do projektů doplňovat i korálky. Na tuto obálku jsem použila 3 tyrkysové na zlaté niti. Nůžky jsem nenechala ladem ani při vytváření samotného poukazu, který do obálky přišel. I na něm je nádherná květinka. A teď už jen hurá na to divadlo! 










Skvělá vlastnost této kolekce je to, že může být neutrální. Já tentokrát nechala vyniknout její modré tóny, protože je to oblíbená barva babičky, pro kterou byla obálka určena. I to byl důvod, proč jsem sáhla po kolekci 7th Heaven. 










Použitý materiál:








Žádné komentáře:

Okomentovat