pondělí 11. února 2019

PETRA ... Lamy na konci tunelu



Na konci tunelu bývá světlo. V našem případě čeká na konci tunelu roztomilé překvapení. Do obchůdku k nám dohopsaly super lamy od Laserowe Love, a tak jsem si pro vás připravila inspiraci v podobě tunelového přáníčka. Návod je taková trochu vyšší dívčí v lepení, ale společně to zvládneme. Pojďme na to!



Už delší dobu jsem se chtěla pustit do tunelového přáníčka inspirovaného videem od Jennifer McGuire, ale stále jsem čekala na tu správnou kolekci papírů, kterou bych využila. A konečně jsem se dočkala ... Love Llama od Laserowe Love je tu, takže jdeme na to!

Na základy přání budete potřebovat jednobarevné čtvrtky nebo vzorované scrapbookové čtvrtky nebo můžete použít základy čtvercových přání a ty polepit vzorovanými čtvrtkami. Varianty jsou různé a každá bude mít jiný efekt na výsledný vzhled přáníčka. Já použila tři základy čtvercových přání, které jsem polepila vzorovanými scrapbookovými čtvrtkami. Papíry si nastříhejte a přehněte dle následujícího schématu.



Teď je na řadě lepení. Ani se nebudu pokoušet postup popisovat, zamotala bych se hned ve druhé větě, všechny bychom měly lepidlo až za ušima a tunel nikde. Raději se řiďte následujícími obrázky, případně mrkněte na původní inspirační video od Jennifer McGuire.



Hotovo? Ufff!!!! Tak a teď už jenom ozdobit úvodní stranu přání a tunel dle vaší fantazie. Já použila vystřihnuté motivy věnečku, lam, kaktusů a růží a lepila je na jednotlivé vrstvy tunelu, aby vznikl trojrozměrný efekt. Výsledek jsem už jen doladila enamelkami a razítkem. Úvodní stranu přání jsem chtěla mít co nejjednodušší, protože to pravé překvapení má přijít až po otevření.





Hodně štěstí a pevné nervy při lepení a pokud se do tunelového přání vrhnete, určitě se nám pochlubte v našem klubu!


Žádné komentáře:

Okomentovat