neděle 24. února 2019

PETRA ... Když jsme se poprvé setkali




Kdybyste se mě zeptali, jaká je moje nejoblíbenější značka scrapbookových papírů, určitě by mezi mé favority patřil Piatek13. Dnes bych vám chtěla představit další z nádherných novinek, a to kolekci When we first met, ze které jsem vytvořila nový layout. 

"When we first met", neboli "Když jsme se poprvé setkali". Asi byste čekali layout s romantickou fotografií prvního setkání mě a mého manžela. No asi vás trochu zklamu, fotografie z našeho prvního setkání jsou všechno, jen ne romantické. A i když je kolekce barevně připomínkou starých dobrých zašlých časů, vůbec neladila k teplákovým bundám, které my měli tehdá na sobě.


Nedalo se tedy nic dělat a musela jsem sáhnout do zásoby novějších fotografií, ze kterých jsem vybrala jednu se svou dcerkou. Základ layoutu jsem decentně pocákala akvarelovými barvami a tuší a na několika místech orazítkovala. K orámování jsem použila vystřižené květinové pruhy a kolem fotografie jsem zdobila vystřiženými kruhy a květinami. Jako takovou třešinku na dortu jsem přidala letadlo a padáčky a bylo hotovo. Dalo by se říci, že tento layout jsem tvořila ve stylu za málo peněz a času, hodně muziky. Téměř všechny použité motivy jsou totiž vystřižené ze samotné kolekce papírů a slepené jsem vše měla během jednoho vyspání mrňouska.






















A pokud s kolekcí When We First Met stále váháte, prohlédněte si ji v našem krátkém videu:



Použitý materiál:


A protože mi ještě spoustu vystřižených motivů z kolekce zbylo, určitě se vrhnu na nějaká přáníčka nebo další projekty. Ráda se nechám inspirovat i vašimi výtvory v našem klubu.

Žádné komentáře:

Okomentovat