středa 13. února 2019

HOST V PAPER GARDEN... Ája a její milníkové kartičky

Krásný den milé scrapařky, případně zdravím i pány scrapaře. Je mi ctí, že Vám mohu, zde na blogu Paper Garden, ukázat Těhotenské milníkové kartičky, které jsem vyráběla pro kamarádku. Doufám, že se Vám budou líbit a třeba se inspirujete na dárek pro těhotnou kamarádku. 



Kartičky jsou lehce prostorové a v počtu 27 kusů nabyly na objemu, proto jsem se rozhodla je dát do krabičky, aby byly alespoň trochu chráněné. Krabička je udělaná pomocí Punch Board od We R. Byl potřeba papír 11x11 palců, seřízla jsem papír 06 z kolekce Cute & Co. . Aby obálka držela zavřená, použila jsem suchý zip. Klopu ozdobí výseky z Big Shotu a vystřižený dáreček z papíru z kolekce Cute & Co. ze sady 6x6.



Hlavními milníkovými kartičky jsou ty s číslem týdne. Moje začínají až od 16. týdne, protože v tomto týdnu se kamarádka nacházela, když jsem jí kartičky předávala, ale počátek můžete uzpůsobit dané těhulce. Všechny jsem dělala ve stejném duchu, jen měnila barvy a vystřižené výseky. Číslo je ve výseku z Big Shotu a shluk ozdob je buďto opět z papíru z kolekce Cute & Co. nebo z proužků, které přicházejí s objednávkou a jsou jako pozornost za nákup, tudíž jsou samostatně neprodejné. Dlouho mi trvalo, než mi došlo, k čemu tyto proužky s různými kytičkami slouží, ale všechny jsem poctivě schovávala. 




Text na všech kartičkách je psaný ručně pomocí brush fixu a vystínovaný díky Pen 68 od Stabila, tenký černý text je klasický grafický fix od Tombow. Na kartičkách je různý text, který se týká těhotenství a opět shluky výseku z BS a vystřižených kytiček a lístečků. 



Některé z výseků jsou podlepené 3D lepicí páskou. Papíry použité na podklad jsou mix různých druhů, které mi zůstaly doma. Snažila jsem se o neutrální nádech. Pár jich je z kolekce Violet Silence – BASIC  od Lemoncraft, ten s notami je Yuletide – SUGARPLUM od 7 Dots Studio a zbytek jednobarevný šedivý a béžový. Všechny kartičky jsou podlepené bílou čtvrtkou a mají rozměr 10x15cm. 





Děkuji za přečtení a zeptám se, dáváte těhulkám papírové dárky? 
Ája alias QueenArt

Žádné komentáře:

Okomentovat