středa 20. února 2019

ERIKA ... Jak udělat trochu jiné přání, které zaručeně osloví






Já vím, kolekce Cute & Co. už jste viděli na blogu ve vícero podobách. S Diankou jsme se ale rozhodly, že jeden příspěvek ještě zvládneme, protože kolekce je to dokonalá a jde s ní krásně čarovat. Takže pokud se toho pořád ještě trochu bojíte, je načase vzít nůžky, k tvoření Vám staří kolekce sama o sobě.

Připravila jsem narozninové přáníčko pro malou princeznu, která slaví 2. narozeniny. Gratulace poputuje až do Ameriky o její babičky, která žije v Praze. A jelikož už je to 3. přání, které bude mít, musí být tohle zase jiné. Pátrala jsem tak po inspiraci a Pinterest je studnice. Základ jsem trochu obměnila tak, aby měl formát klasického základu přání cca 13,5 x 13,5 cm, aby se mi přání vešlo do obáky. 


  
Jak jsem si připravila základ?.Potřebujete rýhovací podložku. No a jelikož ta moje je v palcích, musela jsem si míry převést také do palců tak, aby odpovídaly velikosti obálky. Míry jsem naznačila na schématu.


























Každý papír kolekce je oboustranný, základ přání Vám tak tvoří rovnou i hezké pozadí. Pro vrchní část jsem si vybrala růžový puntikatý papír. Přání mám 3 části. Tu první jsem pojala jako titulní stranu. Na druhé straně je prostor pro nějaký ten text a třetí strana je takovým dodatkem. 


Kromě kolekce jsem použila opravdu minimum dalšího materiálu. Je to kousek růžové stužky, dekorace berušky, anglická razítka, svorku a chipboardy srdíček. Zbytek je o stříhání, stříhání a zase stříhání. Nejpovolanější stránkou z kolekce bude papír č. 7




Kolekce je úžasná v tom, že můžete jakkoliv vrstvit vystříhané obrázky a vždy vytvoříte něco úžasného. Nebojte se také popustit uzdu vaší fantazii. Rýhovací podložka je skvělý pomocník adokážete s ní spoustu zajímavých věcí i bez zásob základů přání. 



Použitý materiál:






Ať se Vám s kolekcí krásně tvoří a budeme moc rádi, když se s námi o vaše výtvory podělíte na FB v Paper Garden klubu :)







Žádné komentáře:

Okomentovat