pátek 15. února 2019

VIPETA… Layout jako z komiksu

Konečně s tím někdo přišel! Jestli byste rády oživily vaše album nevšedními vzory a nechaly ho odpočinout od kytiček a motýlků, tak musíte vyzkoušet komiksovou kolekci Super You. Na klučicí stránky jsou papíry jako dělané, to je jasné. Využijí je ale i maminky malých rebelek. A protože já jednu takovou doma mám, ukážu vám stránku s tou naší super hrdinkou.

Z kolekce papírů mi do oka nejvíce padla stránka s komiksovými okýnky. Perfektní trefa do mého záměru. Měla jsem hodně fotek a původně jsem zamýšlela zpracovat je jako Project Life (PL). A tak vznikl layout v PL stylu. Ideální.

Změřila jsem si velikost jednotlivých okýnek a vytiskla si podle toho fotky - jednu 10 x 15 cm, zbytek koláže 7,5 x 10 cm. A pak jsem přemýšlela, jak dostat fotky do těch okýnek

Buď jsem mohla okýnka vyřezat a podlepit je fotkami, anebo ořezat fotky a nalepit  je do okýnek. Těžké rozhodování. Nakonec jsem překreslila vybraná okýnka na obyčejný papír, vystřihla je, dala na fotku a tu obstřihla. Trochu zdlouhavé, ale stálo to za to.




Podobně jsem pokračovala i s dalšími třemi okýnky, které jsem takto vyplnila journalingem a papírem Invincible.

Následovala ta nejlepší část - výběr komiksových hlášek. Vybrané samolepky jsem nalepila do komiksových bublin. Těch v kolekci najdete k vystříhání celou čtvrtku

Já si ale bubliny natiskala. Ke kolekci jsou totiž i "OMG LOL WOW COOL" razítka, se kterými už spřádám další plány. Nakonec jsem natiskla ještě pár hvězdiček a obláčků přímo na layout.

Pak tu byla ještě jedna věc: jak naložit s proužkem papíru, který 99 % z nás ze stránky odřezává? Mně se ale líbil i s tím nápisem. A tak jsem ho jen trochu zúžila, aby se mi vešel do protektoru. A bylo hotovo :-)

Použité materiály:
Kolekce papírů Super You od Studio Forty

Věřím, že si tuhle kolekci taky zamilujete. Já jsem z ní hodně nadšená a těším se na vaše super inspirace v naší facebookové skupině.

Žádné komentáře:

Okomentovat