úterý 21. září 2021

VIPETA...VIDEOPROHLÍDKA: Dinosauří album s magnetky


Tak jsem zase po roce udělala jedno zdobené interaktivní album. Od základu. Je to moje klasika – měkoučké desky na mašli a uvnitř zdobení. Tentokrát jsem ale dělala s odklápěčkami a použila jsem kolekci papírů Dinosauria od Fabriky Dekoru. Pojďte nakouknout, jak vypadá památeční zeleno-žluto-modré album pro chlapečka a inspirujte se k vlastnímu tvoření.

Album jsem tvořila podle stejného postupu, jako jsem psala v článku tady. Na desky jsem vybrala jak jinak látku s dinousaury a jen je dozdobila shakerem, který jsem naplnila flitry. Krásně se lesknou. 






A pojďmě nahlédnout dovnitř. Karton o tloušťce 1,5 mm jsem polepila designovými papíry, přidala odklápěcí karty z bílého kartonu a zdobila papírovými výseky Dinosauria.




Připevnění odklápěček jsem tentokrát zvolila na magnetky nebo stuhu. Je to elegantnější a nikde nic nevystupuje jako u kovových hřebíčků, které jsem používala dříve.

Krásným doplňkem zdobení jsou malé obálky, do kterých maminka schová tajný vzkaz, první vlásky nebo pásku z porodnice. Obálky jsem vytvořila s pomocí raznice na obálky. Byla hotová raz dva :)


K albu jsem udělala ještě takový malý sešítek, aby si maminka mohla zapisovat důležité milníky. Texty se bohužel do tohoto zdobeného alba už nevejdou. 

A dále už vás čeká videoprohlídka celého alba. Příjemné pokoukání a jestli budete tvořit něco s dinosaury, označte nás třeba na Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru, ať se můžeme pokochat. Dinosauři jsou skvělí společníci.

Videoprohlídka

Tady je odkaz ke stažení: http://leteckaposta.cz/285431369 

Použité materiály

Žádné komentáře:

Okomentovat