sobota 4. září 2021

MÍŠA... Lift stránky se zajíčky

 


Když jsem na facebooku Paper Garden viděla stránku, kterou jsem dnes liftovala, utkvěla mi hnedka v paměti. A tak když nastal čas na tvoření nového layoutu s roztomilými zajíčky, vzpomněla jsem si na ní. Jak vypadá předloha a jak moje výsledná stránka? Pojďte se podívat se mnou :)



Jako předlohu jsem si vybrala stránku, která patří k úplně jiné kolekce, není to vůbec můj typický styl tvoření, ale pžiznám se rovnou... Prožíváme teď trochu náročnější období a tak použít lift k tvoření byla jednoduchá volba. Potřebovala jsem prostě jenom vypnout a nepřemýšlet nad kompozicí...


Předloha od Emilie Chamel je mnohem barevnější než moje výsledná stránka. Ale dodržela jsem rozložení, umístění fotky a celkovou kompozici. Zdobila jsem ovšem trochu jinak... Nápisy jsem použila dva a umístila je do spodní části layoutu. Tentokrát jsem nepoužila cákance, pouze jsem stránku lehce zabarvila.



Použitý materiál:



Co vy a liftování? Pochlubte se v naší facebookové skupině nebo na instagramu #tvorimezpapiru #papergarden_cz.


Žádné komentáře:

Okomentovat