pondělí 6. září 2021

PETRA... VIDEOPROHLÍDKA: Květinové minialbum a přáníčka


Jestli jsem si v poslední době v našem obchůdku oblíbila nějaký nový produkt, tak to jsou oboustranné obrázky k vystřihování od Craft O'Clock. V jednom ze svých posledních článků jsem vám dala tip, jak oboustranné obrázky využít na přáníčkách a dnes se pojďte podívat, jak je můžete zakomponovat při tvorbě minialba.

Novinková kolekce od Craft O'Clock, jejíž součástí je i sada oboustranných obrázků na vystřihování, se jmenuje Flower Fiesta a jak už název napovídá, je plná nejrůznějších květin. Základ alba jsem si vyrobila z kraftových čtvrtek, které jsem střídala se vzorovanými. Každá stránka je zároveň i kapsou, do které je možné shora vložit fotky, visačky nebo další stránky.




Kraftové stránky jsem nezdobila, pouze jsem je obtáhla gelovou fixou. Bude na ně tedy možné vlepit fotku nebo i napsat text. Zdobila jsem pouze menší stránky, kam jsem vkládala rámečky z kolekce Better Times od Mintay a z obou stran je zdobila vystříhanými květinovými motivy, nakonec jsem vlepila chipboardové nápisy.




Pokud byste chtěli do alba nahlédnout, zde je krátká videoprohlídka.

VIDEOPROHLÍDKA


A protože mi ještě spousta vystříhaných motivů zbyla, pustila jsem se do svatebních a narozeninových přáníček. Přáníčka jsou v decentních tónech, takže je možné je využít také jako pánská přáníčka.




S oboustrannými obrázky vytvoříte krásný trojrozměrný dojem jenom tím, že je v okrajích zahnete a přizvednete. Přáníčka jsou pak krásně plastická, ale přitom mají ideální výšku tak akorát do obálky.



A jaké vychytávky s oboustrannými obrázky jste vymysleli vy? Pokud se s námi podělíte o své tipy a nápady v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz a #tvorimezpapiru, budeme jedině rády. 

Použitý materiál:

kraftová čtvrtka
chipboardové nápisy Forever Young (Mintay)
kolekce papírů Indigo and Ivory (Pink Paislee)

Žádné komentáře:

Okomentovat