úterý 28. září 2021

MÍŠA... Rodinná fotografie

 


Všichni už dobře víte, že kolekce od Mintay mám prostě hodně ráda :) No a tentokrát mi neskutečně učarovala kolekce Written Memories. Líbí se mi barevná kombinace, která mi připomíná naší svatbu, líbí se mi obrázky knih, dopisů a per. Na instagramu jsem vás nechala hlasovat o to, jakou fotku mám použít na layout, tak se pojďte podívat na výsledek.


Mám pocit, že můj postup při výrobě mixedmedia layoutu jsem vám popisovala již mnohokrát. Ale opakování matka moudrosti :) Takže jako první průhledné gesso, nechat zaschnout, poté pasta, nechat zaschnout, barvy a opět nechat zaschnout. Následují razítka na pozadí, výběr krajky, přidání chipboardů, vytvoření shluků, dozdobení výseky, a nakonec přidání ozdob- v tomto případě pěnové kuličky.



Použitý materiál:
3D gel
Lepidlo
Chipboardy
Razítka
Archival ink

Pochlubte se vašimi mixedmedia výtvory v naší skupině na Facebooku nebo na instagramu #tvorimezpapiru #papergarden_cz

Žádné komentáře:

Okomentovat