středa 22. září 2021

ERIKA... Letní rande v krabičce aneb minialbum do kapsy

 


Letní večery máme pryč. My holky scrapbookové ale víme, že i jeden večer můžeme střihnout a nascrapovat třeba do minialba. A co takhle základ minialba z jediného "třicítkového" papíru? Pro inspiraci jsem si zašla k @marina.bastelt . 

Ještě než se mi narodil Christian, měla jsem doma připravenou kolekci Nightfall od MintayMám s ní ještě velké plány, ale jelikož jsem si pořídila velkou i malou kolekci, určitě mi vystačí. Na minialbum jsem použila malou kolekci





Na základ minialba Vám stačí jen jediný scrapbookový papír standardního rozměru, já jsem si vybrala kontrastnější světle modrý papír, protože kolekce sama je tmavších barev. Základ je narýsován tak, aby se album zavinovalo do sebe a každé jednotlivé patro se ještě rozevřelo. Mně se ten nápad moc líbil a určitě vyzkouším i další varianty. 






Celkem se tak do alba vejde až 7 fotek. Samozřejmě některé stránky nemusí být zaplněny, zároveň myslím, že 7 fotek z jednoho večerního rande je tak akorát. Při lehčí úpravě má album ještě větší potenciál a jde připravit variantu, do které se vejde fotek víc. Album je zdobené také výseky stejné kolekce, provázkem a perličkami.





Po zavření jsem album převázala provázkem, který jsem protáhla průchodkou tak, aby vazba byla zajímavější a ne jen klasická mašlička. Album jsem opatřila patřičným nápisem, najdete ho mezi výseky. Že není český se nesmíte zlobit, u některých kolekcí se s tím musíme smířit. Ale to nevadí. 




Minialba milujete vy i já, takže nepochybuju o tom, že vyzkoušíte i tenhle nápad. Pochlubte se nám jak to dopadlo. Můžete v našem Paper Garden Clubu  nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. My se moc těšíme.



Použitý materiál:








Žádné komentáře:

Okomentovat