neděle 21. února 2021

VIPETA... Přáníčka na dětskou párty

Když jdete na dětskou párty a chcete darovat i nějaké veselé přáníčko, sáhněte po kolekci Little Safari od Lexi Design. Zvířátková safari kolekce spolehlivě rozzáří dětská očka. A nejen ta, roztomilá přání baví i dospěláky. Jedno přání dostal i můj muž ;) Pojďte si jich se mnou pár vytvořit do zásoby, bude to rychlovka.

Kolekce je sladěná co do barev i vzorů. Kombinace fialovo-zelené vám neumožní udělat chybu v designu, vše k sobě krásně pasuje. Jediné, co vám dá zabrat, je vystřihování zvířátek




Vybrala jsem si 2 čtvrtky z kolekce – jednu fialovou a jednu zelenou. Obě čtvrtky jsem rozpůlila – z jedné poloviny jsem vyřezala obdélníkové základy na přání jen o trochu menší než je A6 a ty pak lepila na bílé přáníčkové základy. Z druhé poloviny jsem na Big shotu vyřezala různá kolečka, ovály a písmenka.





Pak jsem se pustila do vrstvení – na obdélníkový základ jsem dala vyřezané kolečko, k tomu nějaké zvířátko a obrázek z kolekce a navrch přišlo pár flitrů. Hotovo raz, dva. Nakonec jsem použila i sloníkové chipboardy. Stačil obrázek z kolekce, chipík a flitry.





Tahle rychlá přáníčka mám ráda a baví mě, kolik kombinací můžu z jedné kolekce vytvořit. Když děláte přáníčka z nějaké kolekce, tvoříte jich víc najednou, nebo si vypipláte jen jedno?

Pochlubte se nám třeba na Instagramu, kde nás označte s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. Těšíme se!


POUŽITÉ MATERIÁLY:


SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - LITTLE SAFARI - 12 x 12

CHIPBOARD - LITTLE SAFARI - sloníci

FLITRY - Klasické - Fuchsiové

PERMANENTNÍ INKOUST - Archival - černý

ZÁKLAD PŘÁNÍ S OBÁLKOU - A6 - bílá - kusovky

VYŘEZÁVACÍ ŠABLONA - Funny Alphabet

Žádné komentáře:

Okomentovat