úterý 16. února 2021

LUCIA ... Navždy zelený zápisník


Veľmi sa mi páčia zelené previslé kvetiny v interiéri. Bohužial, v mojej starostlivosti prežijú iba super odolné druhy. Vytvorila som si preto zápisník, v ktorom kvetiny budú žiť navždy. Pracovala som so sadou Urban Jungle od Mintay, ktorá je nabitá pozitívnou energiou, ratanovými motívmi a akvarelovými kvetinami. Poďte sa so mnou pokochať.



Základ zápisníka som vytvorila z lepenky, ktorú som podlepila vatelínom, potiahla plátnom petrolejovej farby a prešila na stroji. Dekorovanie som zvolila iba jednoduché, aby vydržalo čo najdlhšie aj pri prípadnom každodennom nosení v taške. 




Na vnútorných stranách obalu som si urobila priehradky na maličkosti, lístky, kancelárske sponky, lepíky. 







Zápisník má tri rozdeľovače a jednu záložku, ktoré som vytvorila z jednotlivých papierov zo sady. Použila som vždy stranu bez ilustrácie a dozdobila ich navrstvením papierových výrezov, prípadne chipboardových listov. Niekde som ako spodnú vrstvu použila pauzovací papier. 

Niektoré výrezy som podlepovala 3D páskou na dosiahnutie priestorového vzhľadu.

Vďaka otváracej kovovej krúžkovej väzbe si ďalšie rozdeľovače a záložky bez problémov dorobím a vložím. Ešte presne neviem, na čo bude zápisník určený, preto obsahuje riadkované aj čisté biele listy. Nežiadúcemu otváraniu zabraňuje pracka s magnetom.


Pestujete doma veľa kvetín alebo sa radšej držíte tých papierových? Budeme rady ak nám vašu papierovú záhradku v akcii ukážete v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:


- sada scrapbook papierov 12 x 12´ Urban Jungle od Mintay 

- scrapbook papier s motívmi na vystrihovanie Urban Jungle 09

- chipboard - Tropická flóra od Fabrika Decoru 

- vyrezávacia šablóna Tab set od Moda Scrap

 - 3D penová páska

- enamelky

- pauzovací papier

- kovová otváracia väzba

Žádné komentáře:

Okomentovat