středa 10. února 2021

HOST V PAPER GARDEN... Mia Kožejová a její kniha na objednávky


Přeju krásný den všem skvělým tvořivým duším a fanouškům Papergarden. Ani by som neverila, ale sú to už skoro tri roky, čo som tu pre vás písala svoj posledný článok, ako členka DT a štyri roky, keď som písala článok po prvý krát, ako hosť PG. Neskutočne sa teším, že sa vám môžem opäť prihovoriť a ukázať vám kúsok mojej tvorby. 

Dnes ma to teší dvojnásobne, pretože som pozvanie od Dianky tentokrát dostala osobne pri našom úplne prvom stretnutí naživo. V lete som sa presťahovala do Prahy a tak som po rokoch virtuálnych stretnutí a rozhovorov konečne mohla Di stretnúť osobne a tiež nakuknúť do obchůdku Papergarden.

Do oka mi padla krásna vintage kolekcia Bella od 13 Arts a úžasný blok papierov 6x8 Door Book od Mintay papers. Tiež ste si všimli, ako neskutočne dokonale spolu ladia rôzne kolekcie od rôznych značiek?

Milujem motív dverí a detaily v modrozelenej farbe a tak som sa rozhodla, že si túto Bellu strihnem pre seba. Vytvorila som si knihu na objednávky pre Mia Art. Je vo veľkosti o niečo väčší, ako A5. 


Dosky som vyrobila z 3mm lepenky, potiahla ju do plátna v modro zelenom odtieni, ktoré krásne ladí s papiermi a detailom dverí. Dvere som narezala, aby sa dali otvárať a doplnila som ich o zatvárací zámok v zlatej farbe. Dosky knihy sa rozkladajú, na ľavej strane vo vnútri je veľké vrecko, na pravej je priestor na blok čistých papierov, keď si potrebujem narýchlo niečo zapísať.


Je to vlastne tak trochu zároveň diár a plánovač. Do vnútra som vytvorila 12 zdobených rozdeľovačov, pre každý mesiac v roku. Rozdeľovače sú súčasne aj vreckom, kde je ďalší priestor na odloženie ústrižkov, poznámok. Zdobila som ich pomocou kolekcie Door Book čiastočným prekrytím pergamenovým papierom vyššej gramáže. Milujem ten efekt hmly, ktorý pergamen dokáže vytvoriť.




Použila som tiež prvú stranu z kolekcie Bella. Tá je oproti papierom z kolekcie nižšej gramáže, tak som si ju najprv nalepila na 200g papier a až potom vystrihla kvetinový motív s názvom kolekcie a pásy motivu dverí. Kvetinový motív som použila v kombinácii s priehľadnou stránkou na zdobenie prvej strany vo vnútri knihy. 



Stránky som doplnila o výrezy z Ephemera paper elements Bella a malú kartičku kalendára,  je to pečiatka. Ešte detaily v podobe textovej pečiatky a motív listov pomocou šablóny na mixed media, ktorá ladí s kolekciou Bella od 13 Arts. 


Medzi rozdelovačmi sú listy s predtlačenou tabuľkou na vpísanie objednávky. Všetko drží pohromade vďaka kovovej otváracej mechanike v zlatej farbe.  


Milujem detaily a ozdoby a tak nesmú chýbať rôzne štipce, šnúrky, kovové prívesky, ozdobné spinky, svorky. Hovorí sa, že sa nám v živote deje to, na čo najviac myslíme. Táto kniha na objednávky mi dala so všetkými detailami celkom zabrať a v deň, keď som ju dokončila mi na mojej stránke večer pristála správa s novou objednávkou. 




Ďakujem krásne Dianke za príležitosť môcť sa s vami znovu takto na chvíľku stretnúť. 

Všetkým vám prajem len tie najlepšie najkrajšie myšlienky. 

S láskou Mia.

Žádné komentáře:

Okomentovat