středa 3. února 2021

LUCIA ... Tak trochu mixed media priania



Zima je v plnom prúde, sme zavalení snehom, cesta v našej ulici je jedna veľká ľadová plocha a ja začínam tvoriť kvetinové priania :) Na rozbeh som si strihla niečo z kolekcie Plum in chocolate od Craft o´clock. Pastelové farby v nej teda nenájdete, čo bol u mňa trochu problém. Ale výzva je výzva. Poďte sa pozrieť čo som z tejto sady vytvorila!



Po dlhom váhaní, vybalení a znovu zbalení som sa nakoniec rozhodla vytvoriť dve priania. K sade máme v obchodíku aj dva doplnkové archy s kvetmi a listami na vystrihnutie. Dajú sa tak použiť na vrstvené priania. Moja voľba bola teda jasná.



Na prvé prianie som použila vzorovaný papier, ktorý je už sám dosť zdobený. Naniesla som na niektoré miesta Gelly Gold a čiernou razítkovacou farbou pridala pár detailov. Nakoniec som navrstvila vystrihnuté motívy a doplnila enamelky a nápis. 




Druhé prianie som tvorila podľa inštrukcií z online tvorenia s Miškou - MS Design, ktoré bolo minulý týždeň. Biely základ priania som potrela bielym gessom, cez šablónu naniesla textúrovaciu pastu a na niektorých miestach ofarbila hnedou farbou. Nesmie chýbať ani bavlnená krajka. Čiernou razítkovacou farbou som doplnila pár detailov. Nakoniec som navrstvila kvietky a lístky, pridala nápis a enamelky.




Na prvý pokus to celkom ujde, je čo sa ešte učiť. Čo poviete?



        

Skúšate aj vy nové štýly tvorenia alebo idete vo svojich overených koľajách? Budeme rady ak nám to ukážete v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

- sada scrapbook papierov Plum in chocolate 12x12´od Craft o´clock

- obrázky na vystrihnutie Plum in chocolate - Flowers

- obrázky na vystrihnutie Plum in chocolate - Listy

- šablóny

- textúrovacia pasta Gelly Gold

- textúrovacia farba Gesso biele

- základ priania

- 3D penová páska

- bavlnená krajka

- čierna razítkovacia farba - Archival ink

- enamelky

Žádné komentáře:

Okomentovat