pondělí 22. února 2021

PETRA... VIDEOPROHLÍDKA: Narozeninové minialbum


Také se vám někdy stává, že se vám tvoření trochu zvrtne? Máte určitou představu, co byste chtěli vytvořit, ale nakonec vznikne něco naprosto, ale naprosto jiného? Tak například já pro vás na dnešek chtěla scrapnout jednu boží narozeninovou fotku na layout, ale když jsem otevřela balíček napěchovaný narozeninovou kolekcí Let's Party od Studio 40 a také našimi nejnovějšími Paper Garden samolepkami, nechala jsem se trochu unést a hups... mám pro vás rovnou minialbum! A samozřejmě i s videoprohlídkou!


Holt některé kolekce si prostě syslíte, kocháte se jimi a stříháte pouze opatrně po kousíčkách, aby vám moc neubylo a jiné naopak rozstříháte hned a to komplet, protože inspirace přichází sama. Přesně takhle to mám s kolekcemi od Studio 40, přestože už jich doma pár mám, v celku byste nenašli snad jediný papír, a to ani v té nejnovější Let's Party, ta už to má bohužel (i když vlastně spíš bohudík) také za sebou:-D


Při tvorbě jsem se nechala inspirovat Karine Mourlan a vytvořila rozevírací minialbum, ve kterém jsem si fotky rozdělila na dvě části, a to rodinou oslavu Kačenčiných a Lucinčiných narozenin a jejich párty s kamarády. 

Kromě kolekce Let's Party a jejích doplňků v podobě chipboardů, samolepících proužkůabecedy a enamelek jsem použila naše nejnovější Paper Garden černobílé a barevné samolepky Všechno nejlepší. Ke kolekci se krásně hodí, takže tvoření šlo samo! A také jsem sáhla trochu hlouběji do svých zásob a vytáhla kolekci Happy Birthday od Piatek 13, ze které jsem vystříhala obrázkové motivy zvířátek a dětiček.





A teď už vás zvu na prohlídku minialba.

VIDEOPROHLÍDKA:


A co vy? Držíte se předem vytyčeného cíle nebo se vám tvoření také někdy vymkne z rukou a vy scrapujete a scrapujete až je na stole úplné mistrovské dílko? Pokud ano, určitě se nám pochlubte v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:




 

Žádné komentáře:

Okomentovat