sobota 7. března 2020

VIPETA... Layout ve stylu shabby chic

Také rády tvoříte layouty, ale občas je to nuda? Přesně kvůli téhle myšlence jsem zahájila pátrání na Pinterestu po nezvyklých layoutech. A našla jsem. Líbilo se mi spojení minimalistických vzorů s romantickým stylem shabby chic. Na čistě holčičí layout je to ta pravá kombinace. Nebo ne? Pojďte to zhodnotit.



Pro tvorbu layoutu jsem si vybrala kolekci Lunare od Studio 40. Od vzniku značky jsem vyzkoušela téměř všechny kolekci, které vydali, a tahle je jedna z nejpovedenějších. Je barevně univerzální a tematicky se hodí na většinu situací. Prostě krása vermírná. A taky trochu výzva pro můj záměr.

Čtvrtku Mystic Moon jsem roztrhla na 3 pruhy. K prvnímu největšímu pruhu jsem přilepila pruh bílé čtvrtky a ten přelepila druhým pruhem z Mystic Moon. Přidala jsem i papírovou krajku.

Na horní pruh jsem rozmístila 4 kruhové fotky a doplnila je vystřihanými vesmírnými zvířaty, kamínky a chipboardy. Z kolekce Berrylicious od Mintay jsem si vypůjčila rámeček, abych podtrhla styl shabby chic.

TIP: Ke stylu shabby chic patří otrhaný papír, papírová krajka, perličky, rámečky a kytičky. Styl má nádech vintage, ale je jemný a romantický.


Černým fixem jsem dopsala journaling a dokreslila hvězdičky. Další layout je v albu a naše princezna rebelka krásnou vzpomínky na své skopičiny.


Jak se vám líbí kombinace minimalismu a shabby chic? Ukažte nám své experimentální kombinace v Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat