úterý 17. března 2020

VIPETA... Jarní POP UP BOX přání

S příchodem jara nám v obchůdku vykvetlo několik květinových kolekcí. Mně se zalíbila The Four Seasons od Piatek 13, která má dva listy na rozstříhání. Aby všechny květy vynikly, rozhodla jsem se, že nevytvořím klasické přáníčko, ale pop up boxík, ve kterém květy ožijí ve 3D. Naostřete si nůžky a jdeme na to!


Nejdřív jsem si z růžové jednobarevné čtvrtky vystřihla základ boxíku. Kratší boky mají rozměry 5x8 cm, přední strana 10x8 cm a zadní je zvýšená na 10x15 cm. Vršky jednotlivých stran jsem zaoblila podle talíře a obstřihla.

Dovnitř boxíku jsem vlepila dvě přepážky o velikosti 12x8 cm. A pak jsem už jen zdobila.

Nejprve jsem oblepila vnějšek krabičky papírem Spring 02  a pak na vnitřní přepážky vrstvila vystříhané květy.

Krabičku jsem pojala jako takový puget květin, takže nesměla chybět stuha a obrázek sklenice jako visačka.

Zadní stranu krabičky jsem doplnila chipboardem srdíček a nechala prostor pro vzkaz.


Jak vrstvíte vystřihané motivy vy? Pochlubte se vašimi projekty v Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.


Žádné komentáře:

Okomentovat