úterý 31. března 2020

ERIKA... Jarní album s jehlou v ruce







Spousta z nás teď šila roušky. Spousta z nás je doma a spousta z nás má doma i své ratolesti. Zažíváme všichni něco nového s čím je třeba se nějak poprat. Tvořit nemusí teď jít tak samo jako jindy ... teda, mně to tak snadno nejde, ale šicí stroj a střídání nití mě tentokrát inspirovalo k šitému albu, které bude na takové téma, které ve své knihovně zaručeně ještě nemáme nikdo. Žádné číslo roku, žádné tématické narozeninové album. Uděláme si album s tématem Naše jaro, karanténa a Velikonoce. Tomuhle názvu ani připisovat rok nemusíme, budeme si ho pamatovat určitě všichni.

Myslím, že trochu lehkosti potřebuje teď každý z nás, nezlobte se proto na mě, že trochu ubírám na vážnosti.

Už máte v pracovně jarní kolekci Four Seasons od Piatek 13? Je plná pastelových barev, takže jarní tvoření je přesně to, pro co tuhle kolekci potřebujete. Milujete pastelové barvy? I v tom vám kolekce splní vaše představy. 





Mám pro Vás dnes také připravené video, protože jak to tak u alb bývá, fotek by to byla spousta. Celý proces tvoření mi trval dva dny, takže zrychlené video by také nebylo ono, ve videu tak můžete vidět výsledek. Než se k němu dostane, o pár fotek Vás neochudím





Nejprve ale k technice. Z papírů jsem si nařezala 8 ks papírů 30 x 14 cm. Rýhovačkou jsem je rozdělila na 3 části a krajní z nich jsem ořízla ozdobnou šablonou na big shotu. Jednou na pravé straně, jednou na levé straně. Roztřídila jsem si papíry na 4 "knížky" a každou z nich uprostřed prošila na šicím stroji








Kolekce je doplněná také různými variantami visaček a výseků. Použila jsem textové visačky, papírové výseky ve tvaru vlajek a velkou parádu udělaly také textové samolepky.

Už jste viděli v našem design týmu nějaký projekt, na kterém by chyběly chipboardy nebo kytičky? Myslím, že to nevynechá žádná z nás. Chipboardů jsem použila víc, snad jsem na žádný nezapomněla, když jsem Vám je vypisovala do použitého materiálu na konci článku. No a co se týče kytiček, vytáhla jsem si bílé okvětní lístky, které nemáme v obchůdku tak dlouho. Určitě je vyzkoušejete. 









K dodekorování jsem použila také mix provázku, krajek, enamelek ve tvaru puntíků a nějaké ty svorky různých tvarů. Použila jsem také, sem tam, klasickou malou sešívačku. 

Když jsem měla knížky nazdobené, připravila jsem si obal, který celé album uzavře a k němu každou knížku, tentokrát ručně, také přišila. Hřbet alba jsem ozdobila, abych schovala viditelné švy. Celé album se zavírá pomocí magnetku a převázané je stuhou. A je hotovo.





Jak to vypadá ve vaší pracovně v době karantény? Budeme moc rádi, když se nám pochlubte na naší Fb skupině Paper Garden. A nezapomeňte na naše narozeniny, čeká vás spousta zábavy i výher 













Použitý materiál:
































Žádné komentáře:

Okomentovat