čtvrtek 19. března 2020

MONČA... Vzpomínky na miminko

Krásný den všem!

I když teď mnozí z nás prožívají nejisté chvíli a cítí se být více či méně "ohroženi", já věřím, že bude brzy zase lépe a že to naše země zvládne. A tak jsem se nevzdala toho, co miluji - a tím je scrapbooking. I nadále je to relax a i když asi budeme mít za chvíli všichni doma "ponorku", měli bychom si na této situace hledat něco pozitivního. Já jsem to pozitivní našla v nádherné a roztomilé kolekci Tiny Miracle od Mintay, kterou najdete v e-shopu Paper Garden. A tak jsem si v mém PL albu zavzpomínala na dobu dávno minulou - na rok 2011, kdy byl Martínek ještě miminko.
Celý layout jsem ladila do neutrálních barev, což ale nebylo nic těžkého, protože celá kolekce je krásně univerzální a hodí se jak pro chlapečka, tak pro holčičku. Nejprve jsem si rozmístila fotky a pak jsem vybírala kartičky (řezala jsem je z papírů 6 x 6). Každou kartičku jsem pak na šicím stroji dvojitě obšila kolem dokola.
Název týdne jsem složila z jedné světlemodré thickers abecedy a přidala jsem jednu vystřiženou hvězdičku. Texty jsem pak psala na stroji na velum a následně jsem je přilepila jen oboustrannou páskou. Kupodivu pod tím písmem není vidět. Na jednotlivé kartičky nebo fotky jsem použila vystřižené obrázky z velké kolekce papírů. Fotky v malých kapsách jsem vlepila do rámečků z velké sady papírů - to bylo snad poprvé, co jsem tyto rámečky použila. Ale vypadá to moc pěkně a layout to hezky sjednotí.
Jelikož je to již hodně let zpátky, co jsem toto fotila (tedy myslím, že jsem to fotila já), tak jsem si samozřejmě zanadávala na kvalitu fotek. Je to neuvěřitelné, jak se člověk postupně vyvíjí a když se pak ohlédne zpátky, tak najednou neví, co si s tím počít. Takže tato stránka je spíše o fotkách než o textu, je prostě vzpomínková a dokumentační.

Doufám, že i vy v této době nezahálíte a věnujete se tomu, co máte rádi. Pochlubte se nám s vašimi projekty v naší FB skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu pod hastagem #tvorimezpapiru.

Použitý materiál:






Žádné komentáře:

Okomentovat