pondělí 3. června 2019

SOUTĚŽ... Červen 2019


Také vyrábíte děkovná přání pro paní učitelky na konec školního roku? Pak zabijete dvě mouchy jednou ranou. Obdarujete paní učitelku a ještě můžete vyhrát hodnotný dárek v naší soutěži ! 

ZADÁNÍ:

Vyrobte přání, visačku, exploding box nebo třeba darovací obálku na čokoládu pro paní učitelku.

Na vašem projektu použijte:

1. motiv jakékoliv školní potřeby

2. kytičky.

VZOROVÝ PROJEKT OD MILUŠKY:

Pro vzorový projekt jsem použila papíry ze sady Back to school od Moda scrap. Z jednoho z papírů jsem vyrobila kapsičku, do které jsem vložila obarvené výřezy pastelek a přání jsem ozdobila kytičkami, listky a curly moss. Nakonec jsem přidala nápis "Děkuji".






PODMÍKY:


Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 06/2019.

 Každý může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím účastnit jiné soutěže, či být publikovaný na vašem FB či blogu. 

Všechny projekty budeme průběžně vkládat do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru :-).

TERMÍN:




VÝHRA:


Vítězku vyberou členky design teamu PG a obdrží poukázku v hodnotě 100 Kč na nákup a papíry z kolekce ................. od ........................

Druhá výherkyně vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.

Těšíme se na vaše projekty! 





Žádné komentáře:

Okomentovat