pondělí 17. června 2019

ERIKA ... Vítej na světě, málá princezno





Prim v mé pracovně tentokrát měla kolekce PINK COTTON CANDY od Moda Scrap. Sama děti zatím nemám, proto se vždy usmívám nad tím, že mé tvoření se točí hlavně kolem miminek a malých špuntů. Když ty dětské kolekce jsou tak nádherné... Takže prozatím se nic nemění a já Vám ukážu další miminkovský kousek. 

Tahle kolekce má svou verzi i pro kluky. Co Vám budu povídat ... obě dvě jsou nádherné. Baví mě ta kombinace s přírodním tónem. Ale jelikož klučičí tvoření jsme tu měli minule v podobě sloníkového kolotoče, dnes budeme tvořit pro holčičky. Vybrala jsem si přání k přivítání miminka. A to se hodí vždy.



Otevírá se směrem nahoru a dolů. Neuvěřitelně ráda rozbaluju dárečky. A není to tak, že mě obal nezajímá a trhám. Ten přece vidíme první, navíc ukazuje jak moc práce jsme si se zabalením toho dárečku dali. Takže jsem zdobila vrchní stranu jako by to byl takový dáreček. A tomu nesmí chybět mašle. Jako podklad jsem si vybrala jemný kvítkový papír.



V poslední době mě moc baví chrastítka. Uznávám, techniku ještě vypilovávám a značně mě v tom asi podporuje i to, jak moc se líbí doma Martinovi (co vše s námi umí ta pochvala od drahé polovičky, že? ;) ). Pro tohle chrastítko jsme si vybrala tvar srdíčka, které jsem vyplnila kombinací dvou druhů flitrů ve tvaru hvězdiček. Samozřejmě těch růžových. Nad něj jsem umístila stužku s uzlíkem.






A chipboardy? Ani ty nesmí chybět. A až uvidíte chipboard v podobě malého centimetru, neodoláte. Ani já jsem neměla šanci a hned na prvním projektu jsem ho musela použít. Uvázání na mašli jsem vyřešila pomocí průchodek a na mašli použila provázek v odstínu baby ružové. Z kolekce papírů jsem použila také stránku do PL, jednu část jsem pomocí big shotu vyřízla do tvaru koleček a použila tak nápisy CUTE, GIRL a LOVE. Druhou, malou mašličku, jsem dala na jedno z vyřízlých koleček. Díky nápisům na nich jsem už nemusela hledat žádné další texty. 




Vnitřní stranu zdobí kombinace dvou papírů, pozadí se opakuje s pozadím v chrastítku, dál jsme použila třetí vyřízlé kolečko s nápisem LOVE, které překrývá prostor pro psaný text. Nad ním je ještě drobný srdíčkový chipboard.





Za mě funguje jemnost a něžnost. Máte to taky tak? Pochlubte se nám na naší FB skupině Paper Garden Clubu s vašimi baby projekty.





Použitý materiál:



Žádné komentáře:

Okomentovat