úterý 18. června 2019

MILUŠKA ... VIDEONÁVOD: Dárková visačka s pomněnkami


Každému z nás dělá radost, když může někoho obdarovat. Během roku máme několik takových příležitostí. Jako pozornost ke každému dárku můžete přidat vlastnoručně vyrobenou visačku a proto jich není nikdy dost. Dnes vám ukážu výrobu jedné takové visačky z kolekce Navy Romance od Laserowe Love.

Nejprve jsem si obkreslila obrys kartonové visačky na scrapbookový papír, ten jsem pak vystřihla a  na karton jsem jej přilepila. 


Ze zbytku scrapbookového papíru jsem vystřihla motiv kytičky a z přiložených proužků ještě další pomněnky a motýla.


Na výřezy od stejné značky jsem nejprve nanesla silné lepidlo a po chvilce jsem aplikovala zlaté kovové plátky. Tyto výřezy jsem pak nalepila na visačku.


Pokračovala jsem přilepením sisalu, kousku gázy a vystřiženou kytičkou. Dále jsem přilepila zbylé výstřižky a nahoru jsem jsem naaranžovala kytičku z papírových kytek, kterých v obchůdku Paper Garden najdete hromadu.


Nakonec jsem připevnila šňůrku a nápis "be positive"








VIDEO:


Použitý materiál:


kartonová visačka


kousek gázy




kovové plátky a speciální lepidlo

samolepky s textem


A co vy? Děláte často visačky? Pochlubte se nejen s visačkami v Paper Garden Clubu !

Žádné komentáře:

Okomentovat