středa 5. prosince 2018

MÍŠA... Nevánoční layout z vánoční kolekce














Když se mi do ruky dostala nádherná kolekce Christmas stories od Mintay, asi během dvou dnů jsem z ní vytvořila fotoalbum. Ale protože jedno fotoalbum jste si prohlédli v mém minulém článku, rozhodla jsem se Vám ukázat, že i z vánoční kolekce můžete udělat projekt, který vánoce vůbec nepřipomíná.
Já jsem měla po dlouhé době fotky se svými sourozenci a věděla jsem, že určitě chci udělat layout do alba. Řídila jsem se barevností fotek a ty se krásně hodily ke kolekci Christmas stories.


Jako podklad jsem si vybrala papír 02 s motivem dřeva. Musím se přiznat, že papíry s motivem dřeva miluju v jakýchkoliv odstínech. Další 3 papíry z kolekce- 01, 04, 05  jsem nařezala na čtverce a umístila na stránce tak, aby stejná barva nebyla vedle sebe. Na tři čtverce jsem umístila fotografie, na tři jsem vytvořila shluk ozdob a další tři jsem ozdobila nápisy a enamelovými ozdobami.


Červené nápisy a písmenka jsou ze sady nápisů, průhledné nápisy His & Hers jsou od 13@rts a enamelové ozdoby Cupid´s Arrow od My Mind´s Eye. 
















A co vy a vánoční- nevánoční tvoření? Pochlubte se nám v naší facebookové skupině Paper Garden Club :)

Žádné komentáře:

Okomentovat