čtvrtek 20. prosince 2018

VIPETA...Vykouzlete si vánoční atmosféru s papírovou lucernou



Když se v naší papírové zahrádce objevily papíry značky Mintay, byla jsem okouzlena jejich vzory i barevnými kombinacemi. Pak mi konečně dorazila domů kolekce Christmas Stories a já přemýšlela, co z ní vytvořím. Procházela jsem si jednotlivé papíry a moc se mi na nich líbila lucernička. To je ono! Co ji zhmotnit a udělat originální dekoraci? Pojďte nakouknout do mého tvořivého procesu.
Už nějakou dobu jsem měla uložený nápad na 3D lucerničku od talentované scrapbookerky Anny Shaman. Koncept byl jasný: zdobená lucerna s okénky z vellumového papíru, skrz které mihotá světlo čajové svíčky (té elektrické, samozřejmě!).

Na bílý jsem si dvakrát vytiskla tuhle šablonku stěn lucerny. Inspirovala jsem se na Pinterestu.

Stěny jsem vystřihla a obkreslila je na scrapbookový papír. Opět jsem tvary vystřihla, tentokrát každý zvlášť bez okrajů na slepení. Dále jsem slepila nejprve kostru z bílého papíru a tu polepila scrapbookovým papírem. Mezi bílý a scrapbookový papír jsem ještě vlepila vellumové clony do oken, které jsem předtím orazítkovala.

A pak už jsem jen lucernu otáčela dokola a zdobila jednu stěnu za druhou. Srnečka, kakao, baňky a perníčky tam musely být. Kromě vystříhaných motivů jsem použila i chipboardy  a horkou novinku - enamelky. Ty tomu dodaly to pravé kouzlo.






Už nám svítí na okně a každý večer vytváří kouzelnou vánoční atmosféru.


Použitý materiál:
Papíry Christmas Stories od značky Mintay
Chipboard Veselé Vánoce
Chipboard baněk
Chipboard větviček
Silikonové razítko - Winter Wishes
Enamelové ozdoby - Mistletoe Magic
Stuha na zavázání

Tvoříte také vánoční dekorace z papíru? Pochlubte se v našem Paper Garden clubu svými vánočně laděnými projekty.

Krásný advent!

Žádné komentáře:

Okomentovat