pondělí 3. prosince 2018

SOUTĚŽ ... Prosinec 2018












Vyhlásit soutěž na prosinec byl pro mne trochu oříšek. Vánoční přání jsou klasika, to by nebylo nic originálního, zadat něco nevánočního, to by asi také nebylo ono. Pak se mi ale do ruky dostaly vánoční sady od Laserowe Love a nápad byl na světě! :-) Hned dvě vánoční kolekce od této značky jsou totiž pro vánoční tvoření v nezvyklých barvách. A tak tady je 

ZADÁNÍ

1. Vytvořte jakýkoliv vánoční projekt v pastelových barvách. Vyhněte se klasické červené a zelené.

2. Použijte na vašem projektu 3D efekt.

3. Použijte alespoň jeden materiál z Paper Garden


VZOROVÝ PROJEKT OD MILUŠKY

Jako vzorový projekt jsem vytvořila vánoční přání z kolekce Arctic Sweeties od již zmíněné Laserowe Love a chipboardu stejné značky. Krápníky na chipboardu jsem nabarvila bílou akrylovou barvou a posypala umělým sněhem, balónky jsem vystřihla z obrázků, které kolekce obsahuje, přidala jsem bílé provázky, ty jsem stáhla stuhou a přilepila pomocí 3D čtverečků. Jimi jsem také podlepila dárky, rovněž vystřižené z proužků obsažených v kolekci.







PODMÍNKY ÚČASTI:

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 12/2018.

 Každý může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím účastnit jiné soutěže, či být publikovaný na vašem FB či blogu. 

Všechny projekty budeme průběžně vkládat do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru  :-). 

TERMÍN:

do soboty 29. prosince 2018


HLAVNÍ VÝHRA:


Vítězku vyberou členky design teamu PG a obdrží poukázku v hodnotě 100 Kč na nákup a papíry z kolekce......

Druhá výherkyně vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.


Udělejte si čas v této hektické době a tvořte s námi !  Výhra stojí za to :-)

Těšíme se na vaše projekty !





Žádné komentáře:

Okomentovat