čtvrtek 13. prosince 2018

MÍŠA... Vánoční minialbum do kapsy

Polovina prosince je ideální doba na vánoční večírky. A během těchto večírků se předává spoustu dárečků. Já jsem se letos rozhodla, že spolu s nějakou koupenou drobností, daruji mým kolegyním maličká minialba do kapsy. Dneska Vám jedno z nich ukážu, čeká mě totiž ještě výroba dalších tří a ty zatím jsou ve fázi rozpracovanosti.


Minialbum jsem poskládala z malých hnědých obálek, které jsem pospojovala pomocí papírových ohybů k sobě ( Mimochodem, kdybyste chtěli tutoriál, tak napište, třeba bych vám po Vánocích mohla natočit jak na to :) ) Z hnědého papíru jsem vyrobila visačky, které pasují do kapsiček, které vzniknou právě z těch obálek. Jako základ jsem na zdobení použila vánoční kolekci od Lemoncraft a to Basic sadu Yuletide. Základní sada je opravdu skvělá a univerzální, protože obsahuje papíry s motivem dřeva a písma a ty já prostě miluju!



K této sadě jsem si vzala na pomoc sadu Rosy Cosy Christmas od Piatek13, která je nádherná, červeno-zelená s růžemi a ptáčky. Použila jsem malou sadu 6*6, visačky a samolepky s nápisy. Na dozdobení přední strany jsem ještě použila červené enamelky a na visačky hnědý provázek.




Některé vnitřní strany jsem lehce dozdobila, ale většina stran je ponechána volně, aby bylo hodně místa na fotky.


Co vy a vlastnoručně vyrobené dárečky? Dáváte? Dostáváte? Pochlubte se u nás v klubu na Facebooku.

Já bych Vám za sebe chtěla popřát nádherné a hlavně klidné Vánoce!




Žádné komentáře:

Okomentovat