čtvrtek 6. prosince 2018

JITKA... První vlaštovka... tedy pardón sýkorka :D

Po prvním vypiplaném 3D přáníčku laňkou nastala předpokládaná časová tíseň a panika, že nestihnu přáníčka včas vyrobit. Naštěstí je tady kolekce papírů Rosy Cosy Christmas, která mě zachránila. S ní totiž můžete udělat jednoduchá, rychlá a přitom efektní přáníčka s použitím minima materiálu.


Je tedy potřeba trochu vystřihnovat, ale na to máme dlouhé zimní večery že? :D Takže uvařit voňavý čaj, natáhnout pletené ponožky, pustit vánoční romantický film, chopit se papírů a nůžek a jde se na věc. Představuji vám zatím první vlaštovku, tedy pardón sýkorku :D Kromě ptáčka na větvičce jsem vystřihla ještě pár lístečků. Nalepila jsem je na základ přáníčka spolu s rámečkem tak, aby byl motiv pěkně navrstvený s ptáčkem v pozadí a lístečky vpředu. Rámečku jsem nezapomněla postaršit okraje.


Přáníčko jsem už jen lehce dotáhla kulatou samolepkou s nápisem "love" a pár kamínky.



Použitý materiál:






Vystřihovánky nejsou jen pro děti, vyzkoušejte je také. A pochlubte se vašimi dílky v našem facebookovém klubu Paper Garden.

Krásný kreativní adventní dny :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat