úterý 30. října 2018

VIPETA…Univerzální přání do šuplíku pro kluky i pro holky

Když jsem v našem klubu zjistila, že spousta z vás už pilně pracuje na vánočních přáních (některé dokonce od srpna!), trochu jsem znervózněla. Já mám tvoření hodně spojené s ročním obdobím a v létě bych nic zimního (a zase naopak) vytvořit asi nedokázala. Za tu disciplínu vás moc obdivuju! Vánoční inspiraci si tedy nechám na jindy. Dnes vám ukážu čtyři univerzální podzimně laděná přání. Proč univerzální? Jsou v tlumených hnědých barvách, hodí se pro kluky i pro holky (ty malé i ty velké), a jsou na nich kouzelná zvířátka. A taky je můžete darovat kdykoli a k čemukoli. Pojďte si jich se mnou pár udělat do šuplíku!


Jen co jsem uviděla čtvrtku s roztomilými ježky, křečky a prasátky (Arboreous), bylo rozhodnuto, že z ní vyrobím přáníčka. Měla jsem i hodně jasnou představu, jak budou vypadat, a že na ně použiju mé oblíbené ozdoby - chipboardy, kytičky, perličky a zlatou niť. 



Původně jsem si myslela, že budou jen tak bez nápisů, ale když jsem si pročítala samolepková hesla Magic Fall - Kouzelný podzim, tak se k přáním skvěle hodila. Dovnitř každého přání jsem nalepila ještě kapsičku na peníze nebo poukázku s příslušným motivem zvířátka.


Jedno přání je i s motivem stromu, ke kterému jsem přidala houbový domek. Roztomilost sama.


Použitý materiál:

Tak co, přesvědčila jsem vás? Dáte ještě šanci nevánočnímu přáníčkovému tvoření, nebo jste z léta nekompromisně skočily rovnou do zimy?

Ať tak či tak, hlavně si to užijte!

Žádné komentáře:

Okomentovat