úterý 16. října 2018

HOST V PAPER GARDEN... Jana Kosová

Ahoj, zdravím všechny milovníky  exploding boxů, ale samozřejmě i milovníky jiné tvorby… Poslední dobou se opravdu roztrhl pytel s exploding boxy, já bych vám ale ráda ukázala trošku složitější – exploding box hexa. Zde máme opravdu velký prostor se vyřádit ve zdobení a pro vytváření různých kapsiček na penízky, přáníčka a všelijaká moudra. Vždy jsem se setkala s naprosto unešenými novými majitelkami a box, který vám chci představit pojede za hranice, tedy zde byla i určitá přání…


Za nejdůležitější považuji správné rozměření základu. Nezapomenout, aby víčko bylo trochu volnější, než krabička. A pokud budeme zdobit jednotlivá víčka, počítat i s tím a ponechat zde prostor a přizpůsobit tak výšku bočnic krabiček.

Tak a tím nám skončila ta nezáživná část tvorby a můžeme se pustit do zdobení a popustit uzdu své fantazii a také náladě.

Na základ používám velkou čtvrtku, kterou postupně polepuji.

Pro vytvoření maminkovské krabičky je opravdu úžasná kolekce Cute & Co, která je nádherná jak svými jemnými barvami, tak vzorem a používám ji velmi ráda. I tady tvoří většinu z vybraných papírů. Ty se pak snažím doplnit i jinými papíry, které k sobě dobře ladí a mám třeba jen jeden kus, který zde pak krásně využiji.





Tentokrát jsem se rozhodla, že víčka ozdobím i reliéfní pastou za použití šablony. Takto jsem ozdobila i největší víčko z vnitřní strany.



 Již při polepování základu přemýšlím, jaké ozdobičky – kraječky, stužky a moje velmi oblíbené pruženky s volánky použiji a snažím se je zakomponovat tak, aby nebyly vidět okraje – tedy zalepit je pod papír. Následuje hledání ozdob, což všechny milujeme. Vždy se divím, kolik věcí jsem si nakřečkovala, ale i to asi také všechny znáte.  J   Ráda používám naprosto nepřekonatelné chipboardy, perličky, svorky a jiné, „nepostradatelné“ věcičky.U této krabičky jsem se pěkně pochlapila a vyrobila jsem si sama dvě chrastidla, která se snad i povedla.  

 




 

Na závěr se pustím do dozdobení víček, nalepím nápisy – některé pomažu wax pastou, přidám nezbytné kouzelné kytičky z papírové zahrádky…






 

A na úplný závěr slepím krabičky na sebe. Vždy krabičku pootočím, aby byla cik cak a vše doladím posledními drobnůstkami. Doplním „kde co chybí“, malé hvězdičky, srdíčka a pro trochu toho třpytu přidám pár flitrů a broušených kamínků.

 







  

Věřím, že i tento box bude mít úspěch a že vás tak trochu naladím i na ty větší…

Přeji všem, ať se tvoření daří a hlavně, ať nás baví! Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat