čtvrtek 4. října 2018

PETRA ... Můj úplně první layout



Ve svém úvodním článku jsem se vám svěřila, že bych se JEDNOU ráda odvážila i do velkých scrapbookových stránek, neboli layoutů. To jsem ještě netušila, že mi velmi brzy na stole přistane jedna úžasná kolekce papírů, která si o vytvoření layoutu přímo říká. Jaká kolekce to je? A jak jsem se se svým prvním layoutem poprala? Pojďte se podívat ...

Přiznám se, že jsem typ člověka, který je rád připraven, než se pustí do něčeho nového, a tak jsem už nějakou chvíli načerpávala alespoň teoretické znalosti ohledně layoutů. Jenže co si budeme povídat, při tvorbě je stejně nejdůležitější praxe ... a tak se šlo na věc!

Jako ústřední motiv jsem si vybrala "borůvkovou"  fotku, která ke krásné kolekci papírů Aqua Flora (13@rts) s akvarelovým motivem perfektně barevně ladila. No a pak už jsem jen řádila s gessem, akrylovými barvami, šablonami, akvarelovými barvami, razítky, cákanci, no prostě se vším, co mě jen napadlo:-) Zdobila jsem vystříhanými kvítky, číslicemi, chipboardy a jako závěrečnou tečku přidala nápis "paint your life", který jsem pro efekt embossovala transparentním embossovacím práškem.



No a výsledek? Na to, že je to můj první layout, tak jsem nadmíru spokojená  ... hlavně ... byla to zábava, a o to jde! ;-)

A jak jste si užily vy tvoření svého prvního layoutu? Pochlubte se nám v našem klubu na Facebooku.

gesso
dekorační pasta
akrylové barvy
akvarelové barvy

Žádné komentáře:

Okomentovat