pátek 19. října 2018

PETRA ... Jak luxusně zabalit bonbóny? Přece do exploding boxu!



Vymýšlení dárků k svátku je v naší rodině mnohem jednodušší než dárků k narozeninám. Oslavenec většinou dostane nějakou sladkou drobnost a hotovo. Znáte to taky? Bonboniéra to jistí, že? V polovině října oslavil svátek můj manžel. Dárek byl jasný ... cokoli s marcipánem a úspěch je zaručen. Jeho oblíbenou pochoutku jsem se tentokrát rozhodla zabalit do exploding boxu a přidat malé překvapení! Chcete vědět jaké? Mrkněte do dnešního článku.

Pánská přání nebo i boxíky jsou vždy tak trochu oříškem ... chce to decentnější barvy i zdobení. Na  výrobu boxíku jsem proto zvolila novinkovou kolekci od 13@rts His and Hers Remastered, která je pro pánské projekty jak dělaná, a zkombinovala ji se starší kolekcí od Galeria Papieru Conquest of Paradise. Přece jen mi přišlo, že je tu černou a béžovou potřeba trochu oživit.





Jako základ jsem si vystřihla kříž 30cm x 30cm, kde každá hrana boxíku má 10cm. Dvě strany zdobí napsaná přání a na dvou stranách jsou kapsičky na překvapení. Můžete vložit peníze, já vkládala obrázky od našich princezen. Pořád tak nějak zastávám myšlenku, že nejkrásnější dárky jsou ty vlastnoručně a s láskou vyrobené. A protože je celý boxík zdobený vystříhanými motýlky, bylo i téma obrázků jasné ;-)




Uvnitř velkého boxíku je ještě jeden menší, tentokrát  už se slepenými stranami (o délce 7cm), ve kterém jsou schované marcipánové bonbóny, jako taková sladká tečka na závěr.









Použitý materiál:

kolekce papírů His and Hers Remastered (13@rts)
washi páska
kamínky

Boxík úspěšně předán, bonbóny snědeny do jednoho ... takže mise byla úspěšně splněna! Jak probíhají oslavy svátků u vás? Pochlubte se svými přáníčky nebo boxíky v našem Paper Garden Clubu. Těšíme se na ně!


Žádné komentáře:

Okomentovat