úterý 4. září 2018

JITKA... Kniha hostů v růžových odstínech

Léto nepatří jen dovolenkování, ale také svatbám. A na jednu takovou jsem připravila svatební knihu hostů. Tato je pro moji novou kolegyni. Měla v úmyslu koupit na svatební vzkazy sešit! No to jsem nemohla dopustit, a tak jsem jí ho pravda tak trochu vnutila :D Kniha se nese v růžových odstínech, doplňková barva je hnědá (svatba je v přírodním stylu).


Byla jsem trochu v časovém presu. Základ knihy jsem proto výjimečně netvořila, ale použila jsem již hotový polotovar - kartonové album. Zvolila jsem čtvercový formát s kroužkovou vazbou.


Sáhla jsem po čtvrtkách Legends of the Sea. Zvolila jsem stranu bez kotviček, ty se mi pro tento účel opravdu nehodily :D A z růžových mi padly do oka Misty Morning. Papíry jsem řízla do čtverce, postaršila okraje a navrstvila na sebe.


Hlavním motivem knihy je chipboardový rámeček, do kterého jsem vytiskla cedulku se jmény novomanželů a datem svatby. Na lepení těchto drobných spojů se mi osvědčilo lepidlo Glossy Accents. Rámeček jsem poté přilepila k albu pěnovou oboustrannou páskou.

A teď ta nejkreativnější část ... kytičkyyy!!! Je to mix různých druhů v odstínech růžové. Kytičky jsem podlepila dekorační textílií natrhanou na kousky. Pro zdobnější efekt jsem použila i pestíky, kovovou ozdobu klíče a chipboardy větviček, peříček a srdíček.




 Na ozdobu jsem dolípla pár perliček.


Aby nebyla kroužková vazba tak "holá", zdobí ji stužky v barvě alba.


Na závěr ještě vysvětlující tabulka s instrukcemi.


Do vkusu a barvy jsem se prý trefila, teď ještě, aby ji hosté směle naplnili svými milými vzkazy:)

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK





Žádné komentáře:

Okomentovat