čtvrtek 27. září 2018

MÍŠA... Layout s fotkou ze svatební budky


Naše svatební fotky ještě nejsou ani vytištěné, ale tuhle fotku ze svatební budky jsem si scrapnout prostě musela. No a když jsme do obchůdku objednali krásné papíry od 13@rts, věděla jsem, že to jsou ty pravé pro tuhle fotku. Kolekce je nádherná, v hnědých a béžových tónech. Zároveň s kolekcí máme v obchůdku úplnou novinku a tou jsou krásné folie s natištěnými vzory a také chipboardy ve větší velikosti. Tak se pojďte podívat jak stránka nakonec dopadla.


Jelikož jsem se dala ve scrapu teď trošku jinou cestou,nechtěla jsem pracovat s mixedmedii. Ale určitě jsem s nimi úplně neskončila, nebojte se. Použila jsem tedy černou bavlnku, kterou jsem vyšila na stránce rámeček. Z folie jsem vystříhala motýlky a ty jsem přišila na různá místa na stránce. V tu chvíli jsem si trošku nadávala, protože správně přišít motýlky skrz folii nebylo zrovna jednoduché, ale zvládla jsem to.


Stránka je jinak vcelku jednoduchá, použila jsem už jenom chipboardy a nápisy od 13@rts. Pár cákanců a bylo hotovo. Nejvíce času zabralo vyšívání :) Ale aspoň jsem u toho zkoukla pár dílů seriálu :)


A co vy a vyšívání? Používáte jehlu a bavlnku při scrapování? Pochlubte se v našem klubu na Facebooku.


Žádné komentáře:

Okomentovat