úterý 18. září 2018

JITKA... Kolo ke kulatinám

V rodině slavíme kulaté narozeniny. Má milovaná sestřička slaví třicítku (promiň Radu, snad to není tajné :D ) Všichni už se na mě automaticky obrací s žádostí na výrobu přáníčka, kam se všichni podepíšeme. Skládáme se na její vytoužené kolo, motiv je proto jasný :)


Protože jsem v zásobách žádné použitelné kolo nenašla, vyrobila jsem si motiv kola v programu a vyřízla na plotru. Záměrně jsem vybrala něžné dámské kolo s košíkem, abych do něj "uložila" kytičky :) Volila jsem kvítka a minikvítka, malé růžičky a gypsophily.



Zvolila jsem papíry z novinkové kolekce Ever dream. Mají nádherné něžné motivy :) Pro zvýraznění jsem ještě použila jednobarevný papír v barvě kola. Oběma vrstvám jsem postaršila okraje. Mezi tyto dvě vrstvy jsem vložila pár malých "vlaječek".


Aby byl chipboardový nápis "gratulace" lépe viditelný, podložila jsem jej proužkem vellumového papíru. Nápis jsem natřela bílým gessem (postačí i bílá temperka) a přilípla lepidlem Glossy Accents.


Na závěr ještě pár perliček v barvě přáníčka a mám hotovo :) Teď už jen naplnit milými vzkazy :)


Kolo plné květin bylo úspěšně doručeno oslavenkyni a měla z něj radost :)

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat