středa 5. září 2018

SOUTĚŽ... Září 2018

Dnes pro vás máme zadání naší pravidelné měsíční soutěže. V září mnoha maminkám a babičkám sice přibudou starosti s dětmi školou povinnými, ale přesto věříme, že si i v tomto krásném podzimním měsíci najdete čas na tvoření. A proč to své tvoření nespojit rovnou s něčím užitečným a nepřihlásit se do naší pravidelné soutěže?! Tentokrát pro vás zadání vymýšlela Monča.

ZADÁNÍ:

TÉMA: Papírová skládačka v zelených tónech

Vytvořte jakýkoli scrapbookový projekt, jehož základ (pozadí) bude tvořen poskládanou "mozaikou" alespoň ze tří (3) různých scrapbookových papírů. 

VZOROVÝ PROJEKT OD MONČI:

Na stole jsem měla již několik dní připravenou fotku našeho Martina se svým bratránkem, kterou jsme pořídili u prarodičů při večerní výpravě na jednu rozhlednu. Kluci si vzali baterky a že půjdeme na noční dobrodružství do lesa hledat broučky a jiné lesní tvory. Tak jsme vyrazili a hned na začátku lesa je zaujal strom s obnaženými kořeny, který rostl ve svahu, takže ty kořeny tvořily hezké bludiště a skrývačky. Takže se tam kolem toho asi 15 minut motali a hráli si a já jsem je samozřejmě vyfotila.
A tak jsem chtěla tuto fotku scrapnout. A když se na Paper Garden objevila novinková kolekce od Galeria Papieru FOREST DREAMS, tak bylo jasné, že tyto papíry budou na tento layout ty pravé. Inspiraci na stránku jsem samozřejmě hledala na Pinterestu a velmi mě zaujaly layouty, jejichž pozadí bylo poskládané z různých scrapbookových papírů. A nápad na stránku byl na světě! 
Jednotlivé části "mozaiky" jsem nejen přilepila, ale ještě jsem je "sešila" šipečkovým vzorem černou bavlnkou, aby stránku oživily. Přidala jsem cákance černou tuší, zelený provázek a nápis jsem vytvořila pomocí chipbordové abecedy se vzorem dřeva. Jsme přece v lese! Kolem fotky jsem pak naaranžovala různé vystřihané lesní motivy a chipboardy kapradí.
Moc se těšíme na vaše soutěžní projekty a průběžně je budete moci obdivovat v naší facebookové skupině Paper Garden Club. A kdo ještě v této skupince nejste, tak se rychle přidejte.

Krásné září!






Žádné komentáře:

Okomentovat