čtvrtek 20. září 2018

MONČA ...Když na dovolenou, tak jedině s Travelers' diářem

Krásný čtvrtek všem! Dnes bych vás ráda trochu zasvětila do tajů tzv. Travellers' diáře, nebo chcete-li deníku. Na konci září se s manželem chystáme na šestidenní výlet do Itálie, do oblasti Toskánska a takový výlet si rozhodně zaslouží řádné zdokumentování. A jelikož štěstí přeje připraveným, tak dnes vám ukážu, které nezbytnosti jsou součástí mého Travelers' alba a jak jsem si jej na tu cestu připravila. A aby vám neunikla ani stránka z mého cestovatelského deníčku, tak jsem pro vás natočila video, které pak najdete na konci článku. Tak jdeme na to!

Na tento cestovní deník jsem použila novou kolekci Magic Fall od Studio Forty, protože i když je podzimní, tak vůbec nevadí, když jí použijete i na slunečné a letní projekty a já věřím, že v Itálii budeme mít ještě krásné počasí. Vnitřní bloček jsem si vyráběla sama. Z velkých papírů jsem vybrala jeden, který se mi líbil co by obal sešítku (volba padla na papír Sweater Weather/Mystic Forest) a nařezané bílé listy (prokládané velumem) jsem uprostřed sešila bílou nití. Aby nebylo sešívání uprostřed v albu vidět, tak jsem jej přelepila washi páskou. Velumové listy ten deníček tak trochu odlehčí a provzdušní.
Jelikož jsem si do deníčku chtěla dát ještě nějaké další samolepky, papíry a ozdoby, hledala jsem na internetu návod na nějaké plastové kapsy. Nakonec jsem si podle jednoho videa udělala plastovou kapsu z obyčejných kancelářských desek typu L. Je to velmi jednoduché, já jsem jen prostřední část ještě prošila bavlnkou.
V levé kapse jsou samolepky a z druhé strany jsem si na fólii naplepila kousky washi pásek, abych nemusela tahat celé (a pro mě neskladné) špulky.
A takto vypadá moje kompletní výbava ... Tak doufám, že mi to projde a podaří se mi Travelers' album propašovat do kufru, protože máme v rámci levných letenek jen jeden kufr do 20 kg a pak příruční zavazadlo.
A nyní se pohodlně usaďte a celý můj Travelers' Notebook si můžete prohlédnout na následujícím videu.

VIDEO

Použitý materiál:
Papíry do Travelers' diáře od Studio Forty - kolekce Magic Fall
Chipboardy Good Night od Studio Forty - kolekce Magic Fall
Silikonová razítka Fairytales od Studio Forty - kolekce Magic Fall
Silikonová razítka Alpha Typed od Studio Forty - kolekce Magic Fall
Samolepky Pohádkový život od Studio Forty - kolekce Magic Fall
Samolepky Kouzelný podzim od Studio Forty - kolekce Magic Fall
Chipboardové samolepky - kolekce Magic Fall
Samolepky Travel Labels (bílá i černá varianta) - Studio Forty


A jestlipak si také na svou dovolenou připravujete nějaký svůj notes, diář nebo album? Určitě se nám s nimi pochlubte v naší facebookové skupině Paper Garden Club.




Žádné komentáře:

Okomentovat