čtvrtek 30. srpna 2018

MÍŠA... Layout z kolekce Let´s Go

Kolekce Let´s Go od Studio Forty způsobila změnu v mém tvoření... mám ráda mixedmedia, ale tato kolekce mi dokázala, že ne vždycky je musím používat a že někdy méně je více. Tentokrát jsem se inspirovala na Pinterestu.. viděla jsem spoustu vyšívaných stránek a tak jsem si řekla, že si taky jednu udělám do alba... v minulosti jsem už nějaké vyšívané stránky dělala a bylo moc příjemné se k tomu vrátit...třeba to nebude jen na chvilku :)


Na začátku bylo nejdůležitější všechno promyslet.. kde budou papíry, kde chci vyšívat, co vůbec chci na stránku vyšívat, kam umístím fotky a ozdoby... Nejprve jsem si tedy nastříhala proužky papíru, které jsem rozmístila na stránku a když jsem byla spokojená, tak jsem je přilepila. Vytvořila jsem si šablonu listu, kterou jsem pětkrát obkreslila, proděravěla a tmavě zelenou bavlnou vyšila


Rozmístila jsem si fotky a potom už jenom zdobila. To je ta nejzábavnější část- vymýšlíte jaký chipboard, ozdoba, nápis, samolepka se na stránku hodí, procházíte zásoby materiálu a vyndáváte na stůl všechno co se vám líbí :) 


Já jsem sáhla po nejnovější kolekci chipboardů a také  jsem musela použít samolepky od Studio Forty, které se na stránku perfektně hodily.


Použitý materiál

Scrapbookový papír Let´s Go- In the Jungle
Scrapbookový papír Let´s Go- To the Mountains
Scrapbookový papír Let´s Go- Oh my Melon
Samolepky Scenic Route
Samolepky Be a Dreamer
Chipboardy Plameňáci
Chipboardy Lístky

A co vy? Vyšíváte na svých projektech? Pochlubte se v našem klubu na Facebooku.



Žádné komentáře:

Okomentovat