neděle 25. února 2018

MÍŠA... Sladká krabička

V obchůdku máme spoustu nových kolekcí a jednou z nich je Alice in Candyland. Kolekce je nádherná, barevná, už mám stranou dané papíry na vytvoření layoutu, ale tentokrát bych Vám ráda ukázala něco jiného.














Jelikož mám doma spoustu bílých krabiček z doby, kdy jsem je zdobila na zakázku pro fotografy, rozhodla jsem se, že s nimi něco udělám. První krabičku jste viděli v minulém dětském článku. Tentokrát jsem se pustila do krabičky na sladké. Mojí myšlenkou je krabička v které třeba někomu přinesete nějakou dobrotu a zároveň s krabičkou darujete malý bloček, kam se můžou zapisovat recepty na sladké dobroty.



Na krabičku jsem použila jsem malou kolekci 6*6 Alice in Candyland, kterou jsem ozdobila vrchní stranu. Z doplňkového papíru jsem použila obrázek zajíčka, a vystříhala jsem si z papíru malé donuty, které jsem zalila Glossy accentem, abych vytvořila efekt lesklé, hladké polevy.


Bloček je malý, vejde se do krabičky. Opět jsem zdobila papíry z malé sady a tentokrát jsem obrázek vybarvovala pomocí Copic markerů. Vybarvování je takový relax pro mě, takže jsem si výrobu bločku užila.










A co vy? Už jste si pořídili nějakou novinkovou kolekci? Pochlubte se Vašimi výtvory v naší facebookové skupině Paper Garden Club.


Žádné komentáře:

Okomentovat