čtvrtek 8. února 2018

MONČA ... Valentýnky z kitu III.

Krásný den!

Dnešní povídání bude zajímat především zamilované příznivkyně scrapbookingu, protože vám přináším další inspiraci na valentýnská přáníčka z krásného kitu Mému Valentýnovi, který jsme pro vás na Paper Garden poskládali a ze kterého vytvoříte pro svého miláčka tu nejoriginálnější valentýnku. Již jste měli možnost inspirovat se u Dianky a u Timony a dnes vám svou várku valentýnských přáníček přináším já.

Začnu přáníčkem, které jsem vyráběla jako první. Jak jsem měla k dispozici celý kit, tak jsem materiálem nešetřila a toto přáníčko je takové nejbohatší a nejzdobenější. Přání jsem tvořila na čtvercový základ a zkombinovala jsem nádherný papír s růžičkami s "tapetovým" papírem (jak jsem ho překřtila) a mezi papíry jsem ještě přidala krajku. Přáníčko doplnil výsek filigránového srdíčka a papírové růžičky. Chtěla jsem kolem kytiček nějaké chmýří, a tak jsem si z jednoho z papírů nařezala velmi tenké proužky a ty jsem pak nakroutila a přilepila pod kytičky. Celé přání jsem doplnila chipboardovým nápisem.



Druhé přáníčko je velmi jednoduché a zvládnete ho během chvilky. Jako pozadí jsem použila černý papír s notama a na něj srdíčkový papír. Do spodní části jsem nalepila krajku a pomocí nýtovacích kleští jsem na nápisu "Miluji Tě" připevnila průchodky a provlékla stužku. V horní části je pak chipboard se srdíčkem podlepený papírem ze stejné kolekce.


Poslední přání je opět tak trochu ve stylu chabby chic. Zde jsem zkombinovala nádherný červený papír s motivem krajky se světlým papírem a vystříhnutou visačkou. Pod druhou vrstvu jsem smotala bílou nit a z každé strany také rohové chipboardy z kitu. Okolo visačky jsem nalepila růžičky a na Big Shotu jsem k nim vystřezala větvičky.


Takt o je moje dnešní valentýnská inspirace a podělte se s námi v Paper Garden Clubu o vaše valentýnská přáníčka. Moc se na vaše příspěvky těšíme.





Žádné komentáře:

Okomentovat