pondělí 12. února 2018

MIA ... Darčeky nielen na Valentína


Chcela som dnes  začať tým, ako rada tvorím pánske projekty. No keď sa nad tým tak zamýšľam, existuje naozaj takáto kategória? A prečo sa to vlastne všetko nejak musí deliť a kategorizovať?? Neraz sa mi už stalo, hlavne na predajných trhoch, že projekt, ktorý som z môjho pohľadu tvorila, ako "pánsky", si kúpila pre seba žena. A zas receptár, ktorý  nevyzeral vyslovene pánsky, si zas pre seba kúpil chlap-kuchár. Hmm. No nech je to tak či tak, ja "pánske projekty" naozaj zbožňujem tvoriť. Dnes mám pre vás tip na môj obľúbený  scrapbookový darček nielen pre pánov a rozhodne nie len na Valentína :-)

Začalo sa to minulý rok milou správou od jednej mojej zákazníčky. Napísala mi, či by som jej dokázala urobiť mini trhací "debilníček" na poznámky, na nákupný zoznam,  do kabelky. A tak vznikol tento nápad na mini zápisník-notes-debilníček, ktorý sa zmestí do každej kabelky či pánskeho vrecka na saku :-). Vyrábam ich v dvoch veľkostiach a rôznych prevedeniach, podľa želania mojich zákazníkov.
Hlavnou myšlienkou tohoto nápadu je, že vnútro notesa je trhací blok, ktorý sa  po vypísaní jednoducho vymení za nový. Vyrábam ich celé od základu z pevnej lepenky.  Praktické a obľúbené je tiež uzatváranie na magnety.
A tu je už zopár debilníčkov, ktoré som v poslednej dobe vytvorila. Najradšej ich tvorím pomocou mixed media techník.
 

 Notes Hard rock je vo veľkosti 13,5cm x 16,5cm. Bol tvorený na želanie jednej mojej zákazníčky pre jej manžela. Do vnútra sa mi perfektne hodili papiere z noviniek od Scrapberrys kolekcia World live forever.






Ďalší notes bol tiež tvorený na želanie pre pána. Tu som použila môj obľúbený motív hodiny. Má menší rozmer 11x12cm.





 Tento srdiečkový kúsok som tvorila pre dámu. Milujem  chipboardy. 
Vo vnútri som siahla po kolekcii papierov 6x6  Gossamer blue od Lemoncraft.




Ďalší na želanie pre dámu.





A moje obľúbené páry. Tieto boli pre mamu a dcéru.





Tieto dvojičky  pre sestry.



A ešte jedna verzia na uväzovanie na stuhu



Ja sa najbližšie chystám vyrobiť debilníček konečne aj pre seba 😃
A ak som aj vás inšpirovala k tvorbe nových milých darčekov, pochváľte sa nám s vašimi projektmi v skupine Paper Garden Club. Tie Valentínske ešte stíhame 💝

S láskou

Žádné komentáře:

Okomentovat