pondělí 26. února 2018

HOST V PAPER GARDEN... Petra Víšková


Zdravím všechny milovnice a milovníky scrapbookového tvoření! Jmenuji se Petra a musím se přiznat, že jako zahradní architektce, která nakonec zakotvila u lektorování angličtiny, mi je Paper Garden, tahle papírová zahrádka plná rozkvetlých kytiček, hodně blízká. Tímto bych chtěla Diance moc poděkovat za to, že nám tu naše květinky krásně opečovává a my tak můžeme kdykoli přijít a nějaké si natrhat. :-)


Začátky svého scrapbookového tvoření si pamatuji naprosto přesně . . . bylo to na podzim roku 2013, když jsem ležela v posteli s angínou. Jak říká můj manžel, jsem totální nezmar, takže po pár dnech mi bylo nicnedělání dlouhé a já začala brouzdat po internetu a narazila na jeden ze scrapbookových obchodů. První objednávka papírů, razítek a inkoustů a už to jelo. Jakmile jednou člověk nastoupí do tohoto rozjetého vlaku, už není cesty zpět  . . .  však to znáte! :-)

Zkoušíte různé techniky, různé projektíky a hledáte to své "scrapbookové já". Já jsem se asi nejvíce našla ve tvorbě přáníček, různých obálek na peníze, nebo čokolády, záložek do knih nebo visaček na dárky.


Někdy mě baví tvořit jednoduše . . .  třeba pomocí razítek.









Jindy mám chuť vytvořit nějaké hodně zdobené romantické přání plné rozkvetlých kytiček.





A někdy mám chuť trochu experimentovat a spojit scrapování s dalším mým koníčkem . . .  malováním.






Když mě Dianka oslovila, jestli bych byla hostem v Paper Garden, říkala jsem si . . . no to bude výzva! Co kdybych se trochu hecla a zkusila vytvořit zase něco nového. Přichystala jsem si proto pro vás trochu netradiční přáníčko, takzvané Pop Up Box Card. No a protože se blíží Mezinárodní den žen a každou z nás by určitě potěšila drobná kytička, je tohle přání celé rozkvetlé. 




Jako základ přání jsem použila růžovou čtvrtku (gramáž 270g/m2) a rozměry přání zvolila tak, aby se složené krásně vešlo do klasických čtvercových obálek. Na zdobení jsem si vybrala papíry ze sady "As if in a dream" od Galeria Papieru. Větší motivy růží se daly krásně vystřihnout na vytvoření 3D efektu přáníčka. Na závěr jsem přidala chipboardový nápis "Díky" a pár kamínků a parádní přáníčko bylo na světě. Teď už jen vymyslet, komu ho dám. :-)






Doufám, že jsem vás alespoň trochu inspirovala k dalšímu tvoření!

Mějte se krásně a přeji všem spoustu skvělých nápadů a času na jejich realizaci!


Peťa 

Žádné komentáře:

Okomentovat