sobota 10. února 2018

JITKA... Valentýnské poukázky v krabičce

A je to zase tady ... svátek všech zamilovaných ... Valentýn <3 Co tak těm chlapům našim dát? Večeři, kino, snídani do postele nebo třeba splnění tajného přání? Nemohla jsem se rozhodnout a tak jsem všechny dary, které by mohly manžela potěšit, sepsala a udělala z nich poukázky. Předat je v dopisní obálce není nic pro mě, proto jsem jim vytvořila krabičku ve valentýnském stylu.


Krabičku jsem vyřízla na plotru (má rozměry cca 13 x 1,5 cm). Zvolený srdíčkový papír je ze sady In The Shadow of The Moon. Naprosto úžasná sada vhodná pro pány - můj oblíbený ze sady je s knírkama :) Krabičce jsem nechala uprostřed otvor, který jsem vyplnila acetátovou fólií a ozdobila červeným rámečkem.




A teď náplň :) Design poukázek jsem si navrhla sama. Poukázka má šedý základ a doplňkové barvy - červená, růžová, bílá. Kolik poukázek udělat? Moc dlouho jsem si s tím hlavu nelámala. Na každý měsíc jedna. Aby to bylo ještě zajímavější a manžel všechno nevyplácal hned první den, omezila jsem použitelnost každé poukázky na jeden konkrétní měsíc :D


Je potřeba promyslet, co koho potěší. Já zvolila tuto dvanáctku poukázek:



Valentýn je už zítra! Proto pokud ještě nemáte nic vymyšleného, můžete použít můj vzor s vyplněnými poukázkami ve formátu PDF (první část a druhá část) a máte dárek hned :) Ne každý muž by ocenil zrovna tento výběr. Proto jsem připravila i variantu bez vyplněných darů, můžete si je tedy sami dopsat (první část a druhá část). 

Všechny poukázky jsem proděravěla a protáhla jimi barevné provázky, které ještě zdobí kovové ozdůbky.





Krabička mi přišla na můj vkus málo zdobená :D Ale zase je to chlap a nějaké kytičky a ozdůbky neocení. Krabičku s poukazy budu předávat bez přáníčka, proto jsem víko ozdobila jednoduchým, ale výstižným vzkazem Miluji Tě :) Až teď jsem si všimla, že jsem nápis nalepila obráceně než je směr srdíček :D Ale co, hlavní je obsah :D



Valentýnský dárek je hotov. Místa v krabičce je stále ještě dost, popřemýšlím tedy, jestli krabičku nevyplnit bonbóny nebo manželovými milovanými miniklobáskami :D Ale to se dozví už jen on :)

Krásný kreativní den.

Jitka JIXIK








Žádné komentáře:

Okomentovat