středa 2. prosince 2020

VIPETA... VIDEONÁVOD: TN Layout Můj rok 2021


Advent už je v plném proudu. Napéct, vysmejčit, poshánět dárky... ale víte co? Většina z toho počká. Zastavte se na chvíli a udělejte si čas samy na sebe a své plány na další rok. I to k prosinci patří. Dnes mám pro vás videonávod na jednoduchý TN layout. Ať máte to plánování příjemnější ;-)

Můj rok 2021 bude modro-zlatý a ponese se v duchu svobody. Žádné přísné plány, kdepak. Spíš si chci zapsat, co hezkého bych chtěla podniknout, co pořídit a pak abych nezapomněla na důležitá data. Rozhodla jsem se i pro volnější formát a Travel Journal kit, který si přizpůsobím podle potřeby.



Při vybírání té pravé kolekce mi padla do oka A Twinkle of Sunrise od Craft O´clock. Je plná krásných ilustrací a hodí se jak na mixed media, tak jednoduché layouty. 



Samotný layout je hodně jednoduchý. Použila jsem papíry, razítka, samolepící abecedu a washi pásky. Pak už jen přidat trochu letteringu a teček zlatou fixou a máte hotovo. Celý postup najdete ve videonávodu.


VIDEONÁVOD


A do čeho si naplánujete svůj rok 2021 vy? Zvolíte osvědčený diář nebo volnější formu? Pochlubte se svými plány v našem PaperGarden klubu nebo Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použité materiály

CESTOVNÍ DENÍK - Travel Journal KIT - LET'S FLAMINGLE

RÝŽOVÝ PAPÍR - BEAUTY RESTLESS 01 - A4

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - A TWINKLE OF SUNRISE - 6 x 6

Lepicí páska

Abeceda

Akrylový bloček

Inkoust

Washi pásky

Žádné komentáře:

Okomentovat