pátek 11. prosince 2020

ERIKA ... Poslední vánoční přání

 


Máte skluz a chtěli byste ještě rychle zvládnout nějaká vánoční přáníčka? Připravila jsem si pro Vás dnes dva typy. V obou případech jsem si chtěla vyzkoušet něco nového. Jedno je mým pokusem o minimalistické přání, druhé je mé hraní si s pauzovacím papírem, které mě baví. Jak obě dopadla? Posuďte sami.

Pro první z nich jsem si připravila úžasnou decentní kolekci White as Snow od Paper Heaven. Ta má tak čisté a elegantní dekory, že pro minimalistické přání se mi dokonale hodila. Zas to s tím minimalismem nesmím přehánět, abych vůbec něco připravila a neseděla jen hodiny bezradná u stolu. Druhým pomocníkem mi byla sada razítek Snowflakes. Ta mě nadchla hned při prvním pohledu na ně. Vločky se kombinují a tahle mixovačka mě dostala. 






Inspiroval mě přímo design na obalu razítek. Takže jsem si zkusila zamixovat, jen místo bílého papíru jsem zvolila papír s jemným dekorem kolekce White as Snow. Vločky jsem dokombinovala kamínky a nápisem ze sady. Uvnitř je použit stejný dekor a jeden částečný otisk. Vidíte, že i na materiál je přání velmi jednoduché. Příště si s razítky zkusím i embossing.  


Na druhé přání jsem si vybrala kolekci Winter Holiday od Craft & You. Že vám připomíná obrázky Josefa Lady? Tak to nejste sami, proto jsem si ji vybrala. Tentokrát jsem si zaexperimentovala kromě pauzovacího papíru i s tvarem a speciálním papírem. Na kruhový tvar jsem použila šablony od Moda Scrap, kolekci doplnila speciálním papírem Golden Drops, ze kterého jsem připravila rámeček vyplněný pauzovacím papírem. 






Z vnější i vnitřní strany jsem kruh nazdobila kruhovými výřezy s obrázky z kolekce doplněné větvičkami a dárečky ze stejné kolekce. I zde jsem k dozdobení použila kamínky. Uvnitř je na kruhových výřezech vánoční razítko, prostor pro text je ze zadní strany přání.


Chystáte se ještě na nějakou tu rychlovku? Na všechny vaše obrázky se moc těšíme v naší skupině Paper Garden Club na Facebooku, označujte nás i na Instagramu. #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:


SADA SCRAPBOOKOVÝCH PAPÍRŮ - White as snow

SILIKONOVÁ RAZÍTKA - Snowflakes

Kamínky

SADA SCRAPBOOKOVÝCH PAPÍRŮ - Winter Holiday - 12 x 12

SCRAPBOOKOVÝ PAPÍR - WINTER HOLIDAY - 10

SCRAPBOOKOVÝ PAPÍR - WINTER HOLIDAY - 7

VYŘEZÁVACÍ ŠABLONA - Dashing Circles

SCRAPBOOKOVÝ PAPÍR - GOLDEN DROPS - Night Garden



Žádné komentáře:

Okomentovat