čtvrtek 17. prosince 2020

LUCIA... VIDEONÁVOD: Vianočné priania aj pre začiatočníkov


Vianočné prípravy sú v plnom prúde a ja ako každý rok, posielam priania na poslednú chvíľu. Ak ste na tom podobne ako ja, určite by sa Vám hodil dnešný videonávod na vianočné priania, ktorý určite zvládnu aj začiatočníci. Použila som jednu z novinkových sád od Craft and You Colors of Christmas, ktorá kombinuje klasické červeno - zelené farby s roztomilými obrázkami. Pripravte si scrapbookové propriety a ideme na to!



Pripravila som tri priania na kraftovom základe. Pri tvorbe som kombinovala textúrovaciu pastu a vrstvenie papierových výsekov. Detaily som doplnila šnúrkami, textovými razítkami a enamelkami. Celý postup som spracovala do videa tak Vás nebudem zdržovať kecaním.




Videonávod



Máte už vytvorené a odoslané vianočné priania alebo ešte dolaďujete detaily? Pochváľte sa v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.

Použitý materiál:

- sada scrapbook papierov 6x6 - Colors of Christmas 

- scrapbookový papier s obrázkami na vystrihovanie Colors Christmas 07

- scrapbookový papier s obrázkami na vystrihovanie Frosty Sparkling

- základ priania - kraft 

- prívesok rolnička 

- chipboardová baňka s vločkou - Wycinanka

- šablóna Snowflakes - Moda Scrap

- šablóna Christmas pattern - Fabrika Decoru

- textúrovacia pasta Gelly Gold - Moda Scrap

- textúrovacia pasta Gesso - biele

- textové razítka

- embossovací prášok biely

- enamelové ozdoby

- bavlnená šnúrka

Žádné komentáře:

Okomentovat