úterý 27. listopadu 2018

VIPETA… December Daily - to nejkouzelnější album v roce

December Daily neboli adventní album je hřejivou vzpomínkou na ten nejkrásnější čas v roce, tedy na advent a Vánoce. Je to skvělý způsob, jak si den po dni zdokumentovat vánoční přípravy a vyfotit pár vzácných okamžiků při čekání na Ježíška. Já jsem letos neodolala a album jsem si připravila ze zimní kolekce Just chillin´od Studio Forty. Pojďte se vánočně naladit a nakouknout dovnitř.

Just chillin´ je na December Daily jako dělaná. Najdete v ní papíry v pastelových barvách, které se dobře doplňují s vellumem, extra silné chipboardy pro působivý 3D efekt a hlavně trefné české samolepky! Už se těším, až českými hesly doplním naše zimní fotky.

Desky z kartonu jsem potáhla bílou látkou a ozdobila těmi parádními chipboardy. Uplatnění našly i stuhy a rolničky, které jsem si schovávala z loňského vánočního kitu. Na deskách můžete také vidět šitou vazbu, kterou jsem nechala pro efekt odkrytou. Vždy jsem dala několik listů papírů do sebe a ty pak přišila k deskám.

Papíry 12x12´ jsem rozřezala na 6x12´ a v polovině přehnula. K papírům z kolekce jsem ještě přidala zmíněný vellum, bílou čtvrtkou a project life protektory, které jsem rozpůlila stejně jako papíry a  pospojovala pomocí fuse tool. Album jsem moc nezdobila, abych dala vyniknout našim fotkám a adventním příběhům.


Na Pinterestu jsem hledala různé vychytávky, které v December Daily nesmí chybět, a pár si jich vyzkoušela:

Výřezy vánočních motivů, které jsem řezala na plotru.


Pohyblivý prvek s točícími se rukavičkami.

Vyšívání. Jako mě normálně vyšívat nebaví, tak do December Daily to šlo samo. Možná dám vyšívání ještě šanci.


Narazítkovaná světýlka zvýrazněná glossy accents, díky kterému se tak trochu rozsvítí.

Zafusované ozdoby.

Chipboard na vellumu.

Kreslení bílou gelovkou na vellum byl můj top objev.

Bílý stromeček uprostřed stránky, připravený na štědroveřerní journaling.

Průhledné okénko z transparentní fólie s razítkem.


A když už jsme u těch razítek, tak ty s liškou a sovou jsem si opravdu zamilovala, a musela jsem je hned několikrát použít. Další inspiraci s těmito razítky najdete v článku od Monči.



No a nakonec ještě svižná video prohlídka:

Použité materiály:
Scrapbookové papíry Just chillin´ od Studio Forty
Chipboard - JUST CHILLIN' - Chipboard samolepky
České transparentní samolepky Vánoční čas a Zimní radovánky
České samolepky Vánoce
Silikonové razítko - Winter Wishes - sada razítek
Vánoční chipboardy

Tak já jsem připravená, advent může začít. Kdo se ke mně přidá? Ukažte nám své December Daily albíčka v naší facebookové skupině.

Přeji vám krásný tvořivý advent!

Žádné komentáře:

Okomentovat