čtvrtek 8. listopadu 2018

MÍŠA... Zamilovala jsem se aneb Milý deníčku


Taky se vám zdá, že ten čas hrozně letí? Před chvílí jsem ve velkých vedrech chystala svatbu, teď už pomalu píšu vánoční seznam přání. S příchodem podzimu k nám do Paper Garden přišla nová značka- Mintay. A já jsem se zamilovala. Konkrétně do kolekce Dear Diary. Nádherná kolekce v hnědo-růžových odstínech s ptáčky, květinami a knihami... no ta kolekce je prostě nádherná!


Já jsem se rozhodla vytvořit album. Tento typ albíček jsem viděla již dávno na youtube u Eleny Morgun, potom jsem je viděla u "naší" Milušky a říkala jsem si, že je musím taky zkusit. Chtěla jsem vytvořit album, kam by se vešlo více fotek, takže jsem vymyslela různé odkrývačky, třeba pro 5 fotografií.

Použila jsem v několik velkých 12" papírů a malou sadu. Začala jsem vystřihováním motivu z papíru 09. To zabere nejvíce času, nebudu vám lhát :) Ale já si u vystřihování vždycky pouštím seriály, takže mi to rychle utíká.


Velké i malé papíry jsem si naměřila, nařezala a nalepila. Na některých stranách jsem vytvořila kapsičky, kam jsem dala visačky, na které se vždycky dají nalepit fotky z obout stran. 




Musím vám říct, že ačkoliv jsem tohle album dělala poprvé, jsem s ním opravdu spokojená. No řekněte, není to romantika? Úplně si v tom dokážu představit romantické fotky, nebo fotky dospívající dívky, případně nějakou dámskou jízdu, rozlučku se svobodou nebo svatební fotky.



A protože video vždy řekne více než fotky, tak si celé album můžete prohlédnout zde:






Žádné komentáře:

Okomentovat