čtvrtek 22. listopadu 2018

PETRA ... Ta pravá vánoční atmosféra přímo na papíře

Vánoce ... doba, na kterou se většina z nás, kreativních nadšenců, těší celý rok. Konečně můžeme našimi výtvory podarovat celou rodinu, kamarády a ještě známé. Začít můžeme zasláním vánočního přáníčka, pod stromečkem pak můžeme někoho potěšit poukázkami v krásných obálkách nebo exploding boxech a nakonec dárečky ozdobit originálními vánočními visačkami. No zkrátka ...  před Vánocemi je potřeba si pořádně nabrousit nůžky a pustit se do díla. Pokud chcete nahlédnout pod pokličku mého vánočního tvoření, račte dál.

Také každý rok netrpělivě vyčkáváte na nové vánoční kolekce, které ve vás budou vzbuzovat tu pravou vánoční atmosféru. Já ano! Líbí se mi klasické vánoční barvy - červená, zelená a bílá, ale zároveň mám ráda, když je kolekce něčím netradiční. Přesně taková je letošní kolekce Rosy Cosy Christmas od Piatek 13, která je plná nádherných květů a vzorů, které mi na první pohled padly do oka.

Jako první jsem se pustila do exploding boxu. Můžete použít polotovar nebo vystřihnout základ na boxík a víčko přímo ze vzorovaných papírů. Já zvolila druhou variantu.

Na dvou stranách jsem vytvořila kapsičky z jemných vložkových vzorů, kam je možné vložit bankovky nebo přání,  a zbylé dvě strany jsem ozdobila vystřiženými růžemi a hvězdičkami.

Na dno boxíku bude možné vložit třeba bankovky nebo poukázku. 

Víčko boxíku jsem ozdobila chipboardem, samolepkami, visačkami, stužkou a vánoční hvězdou. Nejsem žádný expert na kytičky z foamiranu, ale tahle byla jednoduchá a vypadá skvěle, takže ji určitě zvládnete také ;-) 



Jako další jsem se pustila do přáníček, kde jsem trochu experimentovala. Jednak se mi zde podařilo nakombinovat papíry hned ze tří kolekcí a jednak jsem si konečně vyzkoušela šití. Pokud se toho bojíte, zvolte stejnou strategii jako já. Nepokoušejte se šít rovně, ale radši rovnou křivolace :-) Úspěch je zaručen!


Použitý materiál:


Přeji vám krásné vánoční tvoření a těším se, že se nám svými výtvory pochlubíte v našem klubu!

Péťa

Žádné komentáře:

Okomentovat