úterý 20. listopadu 2018

JITKA... V hlavní roli laň

Tak už je to zase tady! Ani jsme se nenadáli a další Vánoce buší na dveře. Začínám si psát seznam vánočních dárků, podrobný itinerář co před Vánoci zařídit, co s dětmi budeme péct a kam bychom mohli vyrazit nasát vánoční atmosféru nebo si užít vzájemné blízkosti v přírodě. To bych ale nebyla já, abych nemyslela také na nějaké to vánoční tvoření :D Jako každý rok, i tento dodržím tradici, a rozpošlu vánoční přáníčka do všech koutů republiky a pár i za hranice. Než začnu být ve stresu, že je nestíhám vyrobit a začnu je mrskat jak Baťa cvičky, mám čas si s nimi vyhrát :)


V ateliéru jsem si tedy připravila horký dýňový drink (vím, pasuje s spíš k podzimnímu tvoření, ale je taaak dobrý, a se skořicí!), kochala jsem se přenááádhernou sadou papírů Christmas Stories a rozmýšlela co z ní vytvořím. Už dlouho jsem nevyrobila nějaké to vánoční 3D přání a navíc mám chipboard srnečky v srdíčku, která by se na něj tak hodila. Bylo rozhodnuto a šlo se na věc :)


Zvolila jsem klasický čtvercový rozměr přáníčka. Uvnitř je přáníčko po rozevření plastické s laňkou a zimním zátiším v hlavní roli :) Při tvoření se příliš nezdržuju měřením, řežu podle citu a buď to vyjde nebo ne :D Nějaký ten rozměrový nedostatek tam je, ale výsledku není až tolik vidět :)

Nejprve jsem si připravila vnitřek. Zadní stranu jsem celou polepila zelinkavou čtvrtkou. Na ni potom čtvrtku s vánočním motivem (je to ta samá, jen z druhé strany :) ), do které jsem si vyřízla otvor srdíčka přesně podle tvaru chipboardu. Na výšku je stejný jako základ přání a na šířku je potřeba ho říznout tak, aby po složení "nevyčuhoval" ven. Zároveň je potřeba přidat na každé straně cca 0,5cm na zahnutí a přilepení k základu. 


Pod vrstvu se srnečkou jsem si nařezala ještě 3 další vrstvy se zimní krajinou, které jsem přilepila k vrstvě se srnečkou asi v centimetrových rozestupech. Vrstvy jsem si nařezala různě vysoké, aby tvořily pěkný zimní reliéf :)


Pravou stranu jsem přilepila k základu a "splácla ji". Potom jsem přání zavřela, aby mi přesně sedělo a přilepilo se přesně tam, kde má :)




A takhle vypadá hotový vnitřek :)



Vnější část přáníčka jsem ozdobila již jen drobně. Papíry z kolekce Christmas Stories mají překrásné motivy, které příliš zdobení nepotřebují. Přidala jsem jen samolepící krajku a nápis zdobený provázkem a kamínky


Aby se přání samo nerozevíralo, přidala jsem mu "zavírací mechanismus" - rozumněj kovovou svorku a provázek :D




Použitý materiál:

sada scrapbookových papírů Christmas Stories
chipboard Cherish Christmas - srdce s laní 


Jak jste na tom s tvorbou vánočních přáníček vy? Tvoříte s předstihem nebo na poslední chvíli, každé jiné nebo všechna podobná, rozvážíte nebo posíláte? Budu ráda za vaše komentáře :) Pochlubte se svým (nejen) vánočním tvořením v naší facebookové skupině Paper Garden Club :)

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat